پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41353 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نماینده لاهیجان و سیاهکل همچنان درگیر سیاسی‌کاری! / کاش در کنار این سیاسی‌کاری‌ها اندکی پاسخگو بودید آقای نماینده!
    24 تیر 1397 - 23:00
    شناسه : 132483
    0

    به جدیدترین حاشیه آقای نماینده بپردازیم! دخالت مستقیم آقای نماینده در انتصابات قوه مجریه! و مهر تائید این دخالت غیرقانونی توسط رسانه‌های نزدیک به آقای قانون‌گذار! دخالت آشکاری که بر اساس اصل تفکیک قوا، نادرست بوده و باید برای رسیدگی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع داده شود.

    پ
    پ

    ستاد دکتر روحانی لاهیجان 15 - نماینده لاهیجان و سیاهکل همچنان درگیر سیاسی‌کاری! / کاش در کنار این سیاسی‌کاری‌ها اندکی پاسخگو بودید آقای نماینده! - آقای نماینده

    به گزارش «بامردم»، شاید باورش سخت باشد اما این روزها آن‌قدر حجم حواشی، گاف‌ها و اشتباهات عجیب‌وغریب آقای نماینده زیاد شده است که اگر مدتی از این حواشی خبری نباشد باید نگران شد و تعجب کرد!

    گاف‌های عجیب در سخنرانی‌ها، روخوانی از روی چندین و چند صفحه در مجالس و رویدادها، پهن کردن موکت جلوی اداره کل و نماز خواندن برای تغییر رئیس یک اداره شهرستان، فستیوالی از اظهارات نادرست در سخنرانی نماز جمعه و حضورها و بازدیدها از قطعی برق‌گرفته تا دیدار با مدیرکل در قهوه‌خانه و … تنها گوشه‌ای از چندین و چند مورد از سوژه‌ها و موارد دیگری است که بارها رسانه‌های استان و کشور را به واکنش وا‌داشته و بعضاً وی را موردانتقاد شدید و حتی تمسخر قرار داده‌اند.

    وقتی به کانال تلگرامی آقای نماینده نیز مراجعه می‌کنیم هر چیزی را می‌توان در آن یافت به‌جز پاسخگویی به سؤالات! این کانال پر است از تصاویری از بازدیدها و حضورها و البته گاف‌ها و… اما نمی‌توان برای یک بار هم که شده پاسخی به مطالبات و سؤالات مردم و رسانه‌ها از او را در این کانال دید.

    این در حالی است که تعداد بسیار زیادی افراد به اصلاح خبرنگار در اطراف این نماینده حضور دارند و گاه و بی گاه به دولتی‌ها و هرآن کس که از او خوششان نمی‌آید حمله‌ور‌ می‌شوند! اما همواره فرار روبه‌جلو را به‌جای پاسخگویی به سؤالات و رفع ابهامات ترجیح می‌دهند.

    جالب‌توجه آنکه یکی از سایت‌های نزدیک به آقای نماینده مجلس که همواره خود را ارزشی نیز می‌دانند، با تضییع حقوق دیگران و بدون نوبت و داشتن شرایط لازم و با سفارشات خاص موفق به دریافت مجوز شده است که مدارک در این خصوص نیز موجود می‌باشد!

    از همه این‌ها بگذریم و به جدیدترین حاشیه آقای نماینده بپردازیم! دخالت مستقیم آقای نماینده در انتصابات قوه مجریه و مهر تائید این دخالت غیرقانونی توسط رسانه‌های نزدیک به آقای قانون‌گذار!

    دخالت آشکاری که بر اساس اصل تفکیک قوا، نادرست بوده و باید برای رسیدگی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع داده شود.

    اصل تفکیک قوا، یکی از اصول اصلی نظام جمهوری اسلامی است و هر قوه‌ای باید به این اصل احترام بگذارد و قوه مقننه ضمن قانونگذاری تنها می‌تواند بحث نظارت خود را به صورت جدی پیگیری کند نه دخالت مستقیم در انتصابات دولتی آن هم در سطح ادارات حوزه انتخابیه.

    آقای نماینده! برای یک بار هم که شده جای سیاسی‌کاری پاسخگوی یکی از هزاران سؤال مردم و نمایندگان مردم یعنی رسانه‌ها باشید و بگویید دلیل دخالت حضرت‌عالی در انتصاب یکی از گزینه‌های اصلی مدیر کلی ورزش و جوانان استان به‌عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و جلوگیری از این انتصاب چه بوده است؟ که حداقل مردم نیز دلیل این دخالت غیرقانونی شمارا بدانند! نکند خدای‌ناکرده این تفکر در اذهان تداعی شود که قول این ریاست این اداره را به فرد دیگری داده‌اید؟!

    آقای نماینده انتخاب مدیر ورزشی، پل غیرهمسطح میدان گیل نیست که بازی دعواهای سیاسی شما شود!

    کاش در کنار این سیاسی‌کاری‌ها اندکی پاسخگو بودید آقای نماینده…

    blank

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “نماینده لاهیجان و سیاهکل همچنان درگیر سیاسی‌کاری! / کاش در کنار این سیاسی‌کاری‌ها اندکی پاسخگو بودید آقای نماینده!”
    1. خواهشا شما دیگه از تفکیک قوا حرفی نزنید.
      شما که ادعای اطلاح طلبی هم دارین
      دولت مقبولتون تو قوای دیگه داره رسما دخالت میکنه
      نماینده سابق لاهیجان که مورد تایید شما هم هست درطول دوران نمایندگیش تمـــــــــام ادارات رو زیرمجموعه خودش میدونست و در نتیجه در عزل و نصب روسا و معاونین و… دخالت داشت.
      اگه تو اون زمان بودید هم میگفتید یا نه؟؟
      این نماینده مگه چندتا رئیس رو از اول شروع به کارش تغییر داده؟

      اگه جرات دارید نظرات مخاطبانتون رو هم انتشار بدید.

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.