شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • احداث درمانگاه تأمین اجتماعی خواسته‌ به‌حق شهروندان عزیز املشی است
    25 تیر 1397 - 0:28
    شناسه : 132501
    0

    یونس محمودی فرماندار شهرستان املش به مناسبت هفته تأمین اجتماعی با رئیس و معاونین اداره تأمین اجتماعی شهرستان املش دیدار کرد.

    پ
    پ

    photo ۲۰۱۸ ۰۷ ۱۵ ۱۳ ۰۰ ۳۰ - احداث درمانگاه تأمین اجتماعی خواسته‌ به‌حق شهروندان عزیز املشی است - املش

    به گزارش «بامردم»، در این نشست که با حضور پدر بزرگوار شهید محمود زارع کار مزین شده بود یونس محمودی سازمان تأمین اجتماعی را یکی از محوری‌ترین ارگان‌های حمایتی بشمار آورد که انتظار می‌رود این نهاد در رفع مشکلات جامعه بیمه‌شدگان و کارگری بر تلاش‌های همه‌جانبه خود بیافزاید.

    هرمزی رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان گفت: آمارها از افزایش نرخ ۱۱% مستمری‌بگیران نسبت به سال گذشته به تعداد ۱۲۶۸ نفر حکایت دارد در این راستا افراد تحت پوشش با رشد ۳۵% به ۱۵۷۰۰ نفر رسیده است، پرداختی به مستمری‌بگیران در سال ۹۶ به مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال به رشد ۱۸% رسیده‌ایم، مبلغ ۱۲ میلیارد ریال بیمه بیکاری پرداخت‌شده و تعداد ۱۱۲۱۲ جلد دفترچه درمانی برای شهروندان شهرستان املش صادرشده است.

    در ادامه محمودی نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد که تقویت و تمشیت امور بیمه‌شدگان، حمایت از مستمری‌بگیران، احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان و پشتیبانی از کارفرمایان، خواسته‌های به‌حق دولت تدبیر و امید و شهروندان عزیز املشی می‌باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.