جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مراسم تودیع و معارفه بدون حضور رئیس سابق اداره
    25 تیر 1397 - 16:51
    شناسه : 132565
    0

    جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان لاهیجان بدون حضور دکتر ابوالفضل صادقی رئیس قبلی این اداره در فرمانداری لاهیجان برگزار شد.

    پ
    پ

    تودیع و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان لاهیجان - مراسم تودیع و معارفه بدون حضور رئیس سابق اداره - ابوالفضل صادقی

    به گزارش «بامردم»، این در حالی است که صادقی زحمات بسیاری برای ورزش و جوانان شهرستان کشیده است، پرداخت بیش از 300 میلیون تومان از بدهی‌های اداره، بازسازی کامل مجموعه مهر، افزایش سه برابری اعتبارات ورزش و جوانان لاهیجان، افتتاح اولین و بیشترین تعداد خانه ورزشی روستایی در استان، افزایش هیات های ورزشی فعال، تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی، زیباسازی محیط اداره ورزش و جوانان تنها بخشی از مواردی است که در زمان ریاست ابوالفضل صادقی مدیر نمونه استانی در اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان اتفاق افتاده است.

    جالب‌توجه آنکه این برای چندمین بار است که در ماه‌های اخیر مراسم‌های تودیع و معارفه در شهرستان لاهیجان برخلاف عرف معمول بدون حضور رئیس سابق برگزار می‌شود.

    پیش‌ازاین نیز مراسم معارفه مدیر جدید امور آبفار شهرستان لاهیجان در غیاب رئیس سابق آب و فاضلاب روستایی این شهرستان، در روز (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷) هم‌زمان با مراسم تشییع پیکر معاون سیاسی فرماندار شهرستان، با حضور مدیرکل این اداره، در سکوت خبری کامل و به‌صورت غیرعلنی انجام شد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.