×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

نصرتی شهردار رشت 2 - قرارداد مشاور برای احداث قطار شهری در رشت منعقد شد - رشت

 

مسعود نصرتی شامگاه دوشنبه با حضور در صحن شورا در جمع اعضای شورای اسلامی رشت درباره موضوع قرارداد مربوط به احداث تصفیه خانه شیرابه در سایت سراوان محل دفن زباله بیان داشت: در ۲ روز گذشته جلسه هایی با فرماندار و نیز دیوان محاسبات برگزار شد و به جمع بندی رسیده ایم.
وی اظهار داشت: قرار بر این شده شرکتی که قرار داد با هر مکانیزمی بسته شده کار احداث تصفیه خانه را به ما تحویل دهد و بر اساس قرارداد این تصفیه خانه یک ماه آزمایشی کار کند و بعد از تایید شرکت های آب و فاضلاب و محیط زیست ، تسویه حساب با پیمانکار را انجام دهیم.
شهردار کلانشهر رشت در ادامه سخنانش درباره تسویه حساب با پیمانکاران شهردار گفت: سیاست سال گذشته این بود که با پیمانکاران جزئی تسویه حساب کنیم و در این باره در شش ماه دوم سال ۹۶، ۱۸۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از بدهی پیمانکاران جزئی و املاک واقع در طرح پرداخت شده است.
وی بیان داشت: در سال جاری مصوبه ای از سوی شورای اسلامی کلانشهر رشت به شهرداری ارسال شد که خیلی به تسویه مطالبات نپردازیم و بخشی از منابع برای اجرای پروژه ها لحاظ شود که این مصوبه را مورد توجه قرار دادم.
شهردار رشت با اشاره به ۲۱ بار مسدود شدن حساب شهرداری رشت خاطر نشان کرد: حساب شهرداری رشت حداقل تا ۱۰ ماه آینده مسدود نمی شود و کارها پیش می رود اما ۷۴ چک برگشتی از گذشته باقی مانده که ممکن است در آینده برای شهرداری مشکل ایجاد کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسئله سد معبر و موضوعات قضایی آن افزود: پیشنهاد می شود لایحه ای در صحن شورا ارائه و به تصویب اعضا برسد تا در چنین مواردی از املاک شهرداری به عنوان وثیقه استفاده شود.
نصرتی درباره موضوع جابجایی و حضور او در وزارت کشور تصریح کرد: پیشنهاداتی در این باره وجود دارد و تماس ها، مذاکرات و استعلام های اولیه وجود داشته، اما در زمان حاضر به انجام وظایف و کارها در شهرداری رشت می پردازم و هر لحظه که شرایط به غیر از این باشد، با اعضای شورا در میان گذاشته و مذاکره می کنم.
رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.