×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

احمدی فرماندار لاهیجان

فرماندار لاهیجان گفت: اگر قرار بود ایران گلستان شود، باید در دولت نهم و دهم انجام می‌شد زیرا درآمد کشور از فروش نفت در دولت قبل بسیار بالاتر از موقعیت فعلی بود درحالی‌که اکنون دولت فعلی وارث بسیاری از مشکلات دولت قبلی نیز هست.

به گزارش «بامردم»، سیدمحمداحمدی در جلسه‌ای که به منظور برنامه ریزی افتتاح طرح‌های هفته دولت در این شهرستان برگزار شد گفت:  بند “ق”  از قانون  در شهرستان  لاهیجان صددرصد  اجرایی شده  که نتیجه‌اش سبز شدن  شهرستان لاهیجان در بعد گازرسانی  است که به زودی اعلام خواهد شد.
فرماندار لاهیجان با اشاره به نقد‌های غیرمنصافه‌ای درباره عملکرد دولت تدبیر و امید مطرح می‌شود خاطرنشان کرد: اگر قرار بود ایران گلستان شود باید در دولت نهم و دهم  انجام می‌شد زیرا درآمد کشور از فروش نفت در آن زمان بسیار بالاتر  از موقعیت فعلی بود اما  متاسفانه این‌کار صورت نگرفت و دولت فعلی وارث بسیاری از مشکلات  دولت قبلی نیز هست.

احمدی گفت: از نماینده محترم مجلس شورای اسلامی خواستم در جذب اعتبارات عمرانی شهرستان بیشتر با ما همکاری و تلاش داشته باشد  تا انشاء ا… شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی و عمرانی شهرستان باشیم.

در جلسه مذکور مقرر شد افتتاحیه پروژه‌ها  روز شنبه به طور متمرکز در پروژه  باغ نارنج  شهرستان لاهیجان  و روستای سرچشمه با حضور نماینده  دولت در شهرستان  لاهیجان انجام  شود./ ایلنا

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.