×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

7 4 664x498 - ایجاد فرودگاه ساحلی پروازهای تفریحی در آستارا - آستارا

یونس رنجکش در حاشیه بازدید میدانی جانمایی فضای فرودگاه ساحلی پروازهای تفریحی در ساحل آستارا افزود: اجرای این طرح پس از موافقت دستگاه های مسئول از ابعاد مختلف انجام خواهد شد.
وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌های گردشگری به ویژه در زمینه پروازهای تفریحی با توجه به جاذبه‌های طبیعی آستارا می‌تواند نقش مهمی در توسعه اقتصاد گردشگری و پویایی این صنعت در آستارا داشته باشد.
وی اضافه کرد: با توجه به حضور سرمایه‌گذاران در این زمینه طرحی برای ایجاد فرودگاه های ساحلی پروازهای تفریحی به فرمانداری ارسال و اکنون در حال جانمایی و دریافت مجوزهای لازم هستیم.
وی یادآور شد: باید تلاش کنیم از ظرفیت گردشگری این شهرستان بهره‌مندی لازم برده شود زیرا تنها راه توسعه آستارا در کنار ارائه خدمات تجاری اجرای طرح های گردشگری در حوزه های مختلف است.
فرماندار آستارا افزود: هم اکنون طرح های گردشگری مختلفی از بوم گردی تا ساخت شناگاه های مدرن ساحلی و احیای آبگیرهای طبیعی و آبشارهای منطقه و همچنین پروازهای تفریحی در آستارا در حال پیگیری اجرا و تکمیل شدن است.
وی ادامه داد: آماده استقبال از طرح‌های سرمایه گذاران در حوزه های مختلف با توجه به ظرفیت های آستارا هستیم و تسهیلات و حمایت های لازم انجام می ‌گیرد.
وی افزود: هیچ مشکلی برای حضور سرمایه‌گذاران در این زمینه وجود ندارد و با توجه به سیاست‌های کلان دولت، حمایت‌های استانداری گیلان و فرمانداری شهرستان از همه ظرفیت‌ها برای توسعه شهرستان استفاده خواهیم کرد.
وی کوتاهی بروکراسی های اداری و همراهی دستگاههای اجرایی شهرستان را از مهمترین برنامه ریزی ها برای جذب سرمایه‌گذاران در آستارا عنوان کرد.

6 3 664x498 - ایجاد فرودگاه ساحلی پروازهای تفریحی در آستارا - آستارا

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.