پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزون بر ۵۱ میلیمتر باران در لاهیجان بارید
    27 تیر 1397 - 20:47
    شناسه : 132780
    0

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: طی شبانه روز گذشته، میزان بارندگی در لاهیجان، ۵۱ و نیم میلیمتر ثبت شده است.

    پ
    پ

    باران 3 - افزون بر 51 میلیمتر باران در لاهیجان بارید - باران

    مازیار غلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته در بندر انزلی ۵۰ و دو دهم میلیمتر ، رشت ۲۴ و هشت دهم میلیمتر، رودسر هشت و شش دهم میلیمتر و کیاشهر ۴ دهم میلیمتر باران باریده است.
    وی افزود: طی شبانه روز گذشته ، حداکثر دمای هوای استان در منجیل به ۳۱ درجه سانتی گراد و حداقل دما در جیرنده به ۱۶ درجه سانتی گراد رسید.
    وی تصریح کرد: همچنین در رشت بیشینه دما طی شبانه روز گذشته ۲۸ درجه سانتی گراد و کمینه دما ۲۲ درجه سانتی گراد ثبت شده است.
    غلامی وضعیت جوی استان برای امروز ( چهارشنبه)را بارندگی های پراکنده و برای فردا و جمعه کاهش ابر و افزایش نسبی دما و احتمال رگبار پیش بینی کرد.
    **بارش باران خسارتی در گیلان برجای نگذاشت
    مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به پیش بینی احتمال بارش های شدید در بعضی نقاط و ساعت ها گفت: خوشبختانه گزارشی از خسارت در استان نداشته ایم.
    عباس صابر به خبرنگار ایرنا افزود: البته با توجه به فصل برنج ، برخی از خوشه ها کمی خوابیدند که با توجه به فاصله زمانی کم بارش ، به سرعت به حالت عادی بر می گردند.
    وی تصریح کرد: بارش باران برای شالیزارهایی که از سد، چاه ، رودخانه ها و آب بندان ها نمی توانند ، آب بگیرند و از آبخورهای سنتی استفاده می کنند ،مناسب است.
    از ابتدای تیرماه دمای هوا به طور قابل توجهی افزایش یافت که تاکنون در منجیل به ۴۲ درجه سانتی گراد و در رشت به ۳۹ درجه سانتی گراد رسید و در دو مرحله نیز مردم گیلان طی این ماه شاهد باران بودند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.