پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41436 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راه حلی برای عدم نمایش آنلاین بودن شما در اینستاگرام
    01 مرداد 1397 - 8:12
    شناسه : 133116
    0

    افزونه جدید اینستاگرام مشکلاتی را برای افرادی که دوست ندارند، در دید باشند بوجود آورده است.

    پ
    پ

    Instagram now shows when youu2019re online.jpg1 - راه حلی برای عدم نمایش آنلاین بودن شما در اینستاگرام - اینستاگرام

    در روز پنجشنبه در آپدیت جدید اینستاگرام این ویژگی فعال گردید که کاربران بتوانند زمان آنلاین بودن دوستان خود را مشاهده کنند. اگر این موضوع برای شما به نظر آشنا می رسد به این دلیل است که صاحب این شبکه اجتماعی فیسبوک می باشد که پیام رسان آن کاملاً شبیه به اینستاگرام است. اینستاگرام در پیامی به این موضوع اشاره کرده است :(( زمانی که دوستان شما در اینستاگرام فعال باشند یک دایره سبز رنگ در کنار پروفایل آنها پدیدار می گردد که این موضوع در بخش دایرکت و پُست های آنها نیز نمایان می‌شود.

    این موضوع دلیل نمی شود که شما بتوانید به صورت لحظه آنلاین یا آفلاین بودن دوستان خود را مشاهده کنید. شما تنها می توانید وضعیت دوستانی که فالوئر شما هستند یا افرادی که پیام به شما ارسال می کنند را مشاهده کنید. اصلاً نگران نباشید، اگر شما نمی خواهید فردی از وضعیت آنلاین بودن شما با خبر شود ( ما این موضوع را درک می کنیم )، اینستاگرام این قابلیت را هم به برنامه خود اضافه کرده که کاربران بتوانند وضعیت آنلاین بودن خود را غیر فعال کنند. اگر شما تصمیم دارید که در حالت ناشناس باقی بمانید این موضوع هنوز هم امکان پذیر می باشد.

    شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا این شرکت این افزونه را به برنامه خود اضافه کرده است؟ اینستاگرام این موضوع را به طور کامل توضیح داده است : (( صحبت و ارتباط با دوستان خود و اینکه بتوانید از این موضوع مطلع شوید که آنها هنوز در برنامه حضور دارند جالب می باشد. این قابلیت باعث می شود تا شما بتوانید مکالمه زنده و به روز تری با دوستان خود داشته باشید. ))

    در چند ماه اخیر اینستاگرام ارتقاء و آپدیت های متعددی را برای برنامه خود به بازار عرضه کرد، مثلاً ویژگی فرار از عکس و ویدیوها و استوری های متعدد، حذف فالوئر در اکانت های عمومی. در کل اینستاگرام در تلاش است تا بتواند کنترل تمام اتفاقات اکانت کاربر را به دست خود او بسپارد و این موضوع به نظر ما یک بازی دو سر بُرد برای تمام کاربران این شبکه اجتماعی پر طرفدار می باشد.

    امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، ما منتظر نظر شما در مورد این خبر و آپدیت های جدید اینستاگرام در بخش نظرات خواهیم بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.