چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اعطای تسهیلات بلاعوض به آسیب دیدگان سیل اشکور رودسر
    01 مرداد 1397 - 23:11
    شناسه : 133172
    0

    سرپرست فرمانداری رودسر از اعطای تسهیلات بلاعوض به آسیب دیدگان سیل اخیر روستای کاکرود اشکور بخش رحیم آباد این شهرستان خبر داد.

    پ
    پ

    photo 2018 07 23 16 23 54 664x498 - اعطای تسهیلات بلاعوض به آسیب دیدگان سیل اشکور رودسر - اشکور

    علی وارسته بهدانی روز دوشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به تهیه مکانی مناسب در شرایط کنونی برای استقرار آسیب دیدگان سیل افزود :برای حمایت از آنها وجوهی به صورت بلاعوض طی روزهای آتی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

    وی از آمادگی سپاه پاسداران برای ساخت واحدهای تخریبی خسارت دیده در روستای کاکرود اشکور خبر داد و گفت :به مجرد تامین زمین مناسب عملیات اجرایی ساخت این واحدها آغاز می شود.

    وارسته در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت حضور مدیران میان مردم و پاسخگویی به خواسته ها و مطالبات آنان را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد :مطمئنا این ارتباط دو سویه می تواند مردم را به نظام امیدوار کند ضمن اینکه رسانه ها هم باید با انعکاس اخبار صحیح و پرهیز از هر گونه تشویش و تنش فضای کشور را به سمت آرامش سوق دهند.

    سرپرست فرمانداری رودسر میزان خدمت و جلب رضایت‌مندی مردم را از شاخصه‌های مهم ارزیابی مدیران خواند و بیان کرد: فراهم کردن زمینه‌های حضور بخش خصوصی در راستای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در منطقه از دیگر اولویت‌های مدیران باشد.

    وی با اشاره به شرایط جوی و گرمای هوا بر ضرورت صرفه‌جویی در حامل‌های انرژی به‌ویژه برق و آب و پرهیز از اسراف و هدر رفتن آن تأکید کرد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.