دوشنبه, ۲۰ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 8 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41232 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روسای هیئت‌ها و ادارات شهرستان‌ها گزارش فعالیت‌های خود را به روابط عمومی و آمار اطلاع رسانی کنند
    02 مرداد 1397 - 17:24
    شناسه : 133250
    0
    مریم بخشی ملاک ارزیابی عملکرد هیئتهای ورزشی و ادارات شهرستانها را گزارش به موقع فعالیتها به واحدهای روابط عمومی و آمار دانست و تأکید کرد که بی توجهی و کم کاری در این حوزه قابل قبول نیست .
    پ
    پ

    IMG 3838 - روسای هیئت‌ها و ادارات شهرستان‌ها گزارش فعالیت‌های خود را به روابط عمومی و آمار اطلاع رسانی کنند - جوانان

    به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در جمع معاونین ، مسئولین ادارات شهرستانها و مسئولین ستادی اداره کل گفت : بسیاری از عملکرد و فعالیتهای هیئتهای ورزشی و ادارات شهرستانها به اداره کل اطلاع رسانی نمی شود که جای نگرانی دارد .
    وی افزود : این مسئله باعث شده تا ما در ارزیابی های عملکرد حوزه ورزش عملکرد خوبی نداشته باشیم .
    مریم بخشی به روسای هیئتهای ورزشی و ادارات شهرستانها تأکید کرد برای مجموعه خود ارزش قائل شده و روابط عمومی معرفی کرده تا به موقع فعالیتهای انجام شده را به واحدهای روابط عمومی و آمار اداره کل اطلاع رسانی کنند و بی توجهی و کم کاری در این حوزه قابل قبول نیست .وی با اشاره به تأکید استاندار گیلان مبنی بر راه اندازی هزار زمین روستایی فوتبال و والیبال در روستاها گفت : فعلا کار آماده سازی ۱۶۰ زمین روستایی که شرایط آن آماده تجهیز و نوسازی بود آغاز شده است .
    مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به حضور ۴۰ گیلانی در اردوهای تیم ملی برای حضور در بازیهای آسیایی اندونزی گفت : روسای هیئتهای ورزشی و ادارات شهرستانها می بایست روزانه با قهرمانان و مربیان خود در تیمهای ملی در ارتباط باشند و مشکلات و موارد مطروحه آنها را بررسی و برطرف کنند.
    وی گفت : اگر پیگیری ها و کمکهای همه جانبه به ورزشکاران و مربیان و داوران ملی گیلان انجام شود ، مطمئناً گیلان توان بالاتری برای حضور نفرات بیشتر در بازیهای المپیک و جهانی را خواهد داشت .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.