چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تهدید عربستان و امارات توسط انصارالله تیتر یک روزنامه کیهان+عکس
    03 مرداد 1397 - 10:59
    شناسه : 133324
    0

    روزنامه کیهان بار دیگر تهدید امارات و عربستان  از جانب انصارالله  یمن را تیتر یک خود انتخاب کرد. در بخشی از  این مطلب آمده است: سخنگوی نیروهای مسلح یمن ضمن هشدار به شرکت‌های خارجی درباره ماندن و سرمایه‌گذاری در امارات و عربستان از آنها خواست که فوراً از این کشورها خارج شوند. در ادامه مطلب کیهان […]

    پ
    پ

    - تهدید عربستان و امارات توسط انصارالله تیتر یک روزنامه کیهان+عکس - روزنامه کیهان

    روزنامه کیهان بار دیگر تهدید امارات و عربستان  از جانب انصارالله  یمن را تیتر یک خود انتخاب کرد.

    در بخشی از  این مطلب آمده است: سخنگوی نیروهای مسلح یمن ضمن هشدار به شرکت‌های خارجی درباره ماندن و سرمایه‌گذاری در امارات و عربستان از آنها خواست که فوراً از این کشورها خارج شوند.

    در ادامه مطلب کیهان نوشته است: انقلابیون یمن روز چهارشنبه ۲۷ تیرماه برای نخستین بار با استفاده از پهپاد به آسمان ریاض نفوذ کرده و یکی از شرکت‌های پالایشگاه نفتی آرامکو را هدف قرار دادند.
    کیهان ادامه داده است: یک منبع در یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هم همان ایام اعلام کرد، یک پهپاد دوربرد از نوع «صماد ۲»، پالایشگاه آرامکو در ریاض پایتخت عربستان را هدف قرار داد. این پهپاد برای انجام این ماموریت ویژه، مسافت بیش از ۱۰۰۰ کیلومتری را طی کرد. علاوه بر این انقلابیون یمن بارها با موشک‌های بالستیک خود ریاض و حتی امارات را نیز هدف قرار دادند. به عنوان نمونه در ۱۲ آذر ماه ۹۶ یگان موشکی یمن اعلام کرد، یک فروند موشک کروز بالدار ارتش و کمیته‌های مردمی «با دقت» به تأسیسات در حال ساخت هسته‌ای «براکه» در ابوظبی امارات اصابت کرده است. در شرایط کنونی نیز ائتلاف سعودی در نبرد الحدیده گرفتار شده و قادر به نجات نیروهای خود از حلقه محاصره انصارالله نیستند. اما با این وجود ائتلاف سعودی به تهدیدات خود علیه انقلابیون یمن ادامه داده که این مسئله با واکنش قاطع ارتش یمن مواجه شد. حالا خبر رسیده انقلابیون یمن قصد حمله به ابوظبی، دبی و ریاض را دارند.

    گفتنی است چند روز گذشته حسن روحانی رئیس جمهور ایران اعلام کرد ایران مشکلی برای اصلاح روابط با عربستان و امارات ندارد.

    گفتنی است پیش از این یک بار  انتخاب تیتری در روزنامه کیهان مبنی بر اینکه «هدف بعدی موشک انصارالله یمن، دوبی است»  بر اساس شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با دو روز توقیف مواجه شده بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.