×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

گفت و گو با رحیم حیدری فرماندار آستانه اشرفیه 4 - از ناراحتی مردم از رفتن حیدری از سیاهکل تا گمانه‌زنی‌ها برای حضور او در لاهیجان - آستانه اشرفیه

تابناک نوشت: حیدری فرماندار فعلی آستانه اشرفیه اگرچه پیش از این، کارمندی معمولی و البته بی حاشیه در دانشگاه گیلان بود ولی از ابتدا در حزب اعتدال و توسعه تشکیلات گیلان حضور داشت و عضو شورای مرکزی ان بود، از همین رو توانست روابط حسنه ای با دکتر نوبخت در زمان نمایندگی اش در رشت برقرار کند و بعدها پس از فعالیت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای روحانی، بلافاصله به لطف معاون گیلانی رییس جمهور، قبای کارشناسی در دانشگاه گیلان را از تن در آورده و قبای فرمانداری در سیاهکل را بر تن کرد.

این اتفاق، نهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ یعنی یک سال بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ رخ داد.

وی که نخستین تجربه مدیریتی خود را در سن پنجاه سالگی تجربه می کرد، تلاش نمود کارنامه خوبی از خود در سیاهکل به جا بگذارد و با اتفاقی که در مراسم تودیع اش در این شهرستان اتفاق افتاد، تقریبا به هدف خود رسید.

در مراسم تودیع وی از فرمانداری سیاهکل، که با حضور دکتر نجفی استاندار وقت صورت گرفت، گروهی از مردم در اعتراض به آستاندار خواستار ادامه حضور حیدری در سیاهکل شدند. از همین رو نجفی با اشاره به نگرانی های به وجود آمده از رفتن حیدری، گفت: خوشحالم فرمانداری را منتصب کردیم که مردم از رفتن آن نگران هستند و شکر خداوند را به جا می آورم که شرمنده مردم نشدم.

وی افزود: حیدری اولین کار فرمانداری خود را درسیاهکل آغاز کرد و من و دوستان دیگر نگران این موضوع بودیم. اما به دلیل اینکه احساس می کردیم که وی علاقه مند به منطقه است، این پست را به وی محول کردیم.

البته پیش از تودیع وی از سیاهکل، حکم فرمانداری حیدری در شهرستان آستانه اشرفیه در تاریخ ۲۳ دی سال ۹۴ صادر شده بود و وی این بار سعی در جلب نظر مردم این شهرستان همت کرد.

صرف نظر از جشن تولدی که در فرمانداری برای وی برگزار شد، حیدری همیشه تلاش کرد تا مردم داری را فراموش نکند، این مهم را حتما در مراسم تودیع اش در آستانه اشرفیه نیز شاهد خواهیم بود.

اگر کمی خرافه پرست باشید، و به ماورائ الطبیعه اعتقاد داشته باشید حتما هضم این موضوع برایتان سخت نخواهد بود که حیدری و اسماعیلیان (فرماندار پیشین آستانه) هر دو ابتدا فرماندار سیاهکل بودند و سپس فرماندار استانه شدند و یا اینکه چون روستای گلرودبار یعنی زادگاه حیدری، مابین سه شهرستان سیاهکل، آستانه اشرفیه و لاهیجان قرار دارد، حیدری باید این بار منتظر حکم فرمانداری در لاهیجان باشد.

از آنجاییکه حکم جانبازی برای فرمانداری لاهیجان خیلی طول کشید، بعید نیست این اتفاق بیفتد و حیدری به زودی زمامدار لاهیجان شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.