چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نگهداری نامناسب چمن مصنوعی لاهیجان!
    06 مرداد 1397 - 12:15
    شناسه : 133573
    0

    زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی لاهیجان که در سال 93 با هزینه حدود یک میلیارد تومان احداث شد، در حال نابودی است و کسی به فکر ترمیم آن نیست.

    پ
    پ

     

    نامناسب چمن مصنوعی لاهیجان 3 - نگهداری نامناسب چمن مصنوعی لاهیجان! - تختی لاهیجان

    به گزارش خزرآنلاین، ورزشگاه تختی لاهیجان بواسطه چمن نامناسبش همیشه مورد سرزنش تیم های میهمان قرار می گرفت، از همین رو بالاخره تصمیم گرفته شد با صرف هزینه ای در حدود یک میلیارد تومان چمن این ورزشگاه، مصنوعی گردد تا مورد استفاده صحیح ورزشکاران قرار بگیرد

    این مهم در سال 1393 رخ داد و بلافاصله در پی اجرای ماده 88، زمین چمن مصنوعی به بخش خصوصی اجاره داده شد و اجاره آن نیز ماهانه دریافت می گردید. اما شعربافان رییس جدید هیات فوتبال شهرستان لاهیجان و عضو شورای اسلامی این شهر، از اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان درخواست کرد این زمین ورزشی از لیست مزایده خارج گردد و در اختیار هیات فوتبال لاهیجان قرار بگیرد.

    اگرچه به خودی خود این موضوع قابل اشکال نیست اما موضوع اصلی نحوه نگهداری و هزینه کرد برای حراست از زمین چمن مصنوعی شهر است که بسیار مورد استفاده جوانان این شهر قرار می گیرد.

    عکسهای ذیل نشان می دهد علیرغم درآمد فراوانی که چنین زمین های ورزشی می توانند داشته باشند، اما ظاهرا حتی درصد کمی از این درآمدهای هنگفت صرف حفظ و حراست از این بیت المال نمی شود و این سئوال را پیش می آورد اگر درامد این زمین صرف نگهداری خودش هم نمی شود، پس کجا هزینه می گردد؟

    نامناسب چمن مصنوعی لاهیجان 1 - نگهداری نامناسب چمن مصنوعی لاهیجان! - تختی لاهیجان

    نامناسب چمن مصنوعی لاهیجان 3 - نگهداری نامناسب چمن مصنوعی لاهیجان! - تختی لاهیجان

    نامناسب چمن مصنوعی لاهیجان 2 - نگهداری نامناسب چمن مصنوعی لاهیجان! - تختی لاهیجان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.