سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41243 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی رؤسای پست شهرستان‌‎های گیلان به‌عنوان نمایندگان اداره کل ICT
    06 مرداد 1397 - 18:21
    شناسه : 133624
    0

    روسای ادارات پست شهرستان‌های گیلان حکم ابلاغ نمایندگی خود را از دست مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان دریافت کردند.

    پ
    پ

    تشریح آیین نامه جدید و فرآیند مربوط به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی استان گیلان - معرفی رؤسای پست شهرستان‌‎های گیلان به‌عنوان نمایندگان اداره کل ICT - با مردم

    به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، در راستای پیشبرد اهداف، ساماندهی و همچنین تشریح آیین‌نامه جدید و فرآیند مربوط به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی، جلسه هماهنگی و ابلاغ مأموریت به رؤسای ادارات پست شهرستان‌های استان گیلان با حضور توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و باقری منش مدیرکل پست استان در این اداره کل برگزار شد.

    در این جلسه توکلی ضمن بیان نقش و جایگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه اقتصادی استان، بر نقش مجموعه وزارت ارتباطات در انجام این مهم تأکید کرد و اظهار داشت: رؤسای پست به‌عنوان نمایندگان اداره کل ICT در شهرستان‌ها وظیفه مهم و اثرگذاری در توسعه و پیشرفت شهرستان خود داشته و ضروری است در این خصوص با تلاش و پیگیری مأموریت‌های محوله از سوی این اداره کل را، به نحو احسن به انجام برسانند.

    فرزاد توکلی در ادامه آیین‌نامه و فرآیند مربوط به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی را تشریح کرد و افزود: صدور مجوز تأسیس و راه‌اندازی، تعهدات و وظایف دارنده پروانه، شرایط مکان و تجهیزات دفاتر، تمدید، تغییر نام و مکان دفتر و لغو پروانه و روش‌های اجرایی آن‌ها ازجمله مواردی است که در حیطه اختیارات اداره کل ICT می‌باشد و این اداره کل بخشی از این مسئولیت را به رؤسای ادارات پست شهرستان تفویض تا با این اختیارات موارد مربوط به این دفاتر ازجمله استعلامات اولیه، به‌منظور تسهیل در امور اداری، کاهش تردد، بدون نیاز به حضور مسئولان این دفاتر در مرکز استان، انجام پذیرد.

    توکلی لزوم اجرای آمایش استانی برای تأسیس دفاتر جدید پیشخوان خدمات دولت در استان را ضروری دانست و افزود: بر اساس تفویض اختیار وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، بخشی از امور جاری دفاتر پیشخوان خدمات دولت پس از ایجاد تشکل‌های صنفی قانونی در شهرستان‌ها به این تشکل‌ها واگذار خواهد شد.

    وی افزود: به‌منظور ساماندهی و ممنوعیت خریدوفروش امتیاز دفاتر به‌صورت وکالتی، مکاتبه‌ای با اداره کل ثبت استان برای عدم صدور وکالت‌نامه فروش انجام خواهد شد.

    توکلی اظهار داشت: کلیه امور مربوط به دفاتر ICT روستایی تا تعیین تکلیف و صدور آیین‌نامه از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توسط این اداره کل انجام و اطلاع‌رسانی در این خصوص از طریق سایت این اداره کل به آدرس gilan.ict.gov.ir انجام گردیده است و این دفاتر می‌توانند به‌صورت الکترونیکی درخواست تمدید مجوز فعالیت خود را از طریق آدرس مذکور ارسال نمایند.

    در پایان توکلی از پرداخت وام کم‌بهره به دفاتر ICT روستایی برای توسعه و خرید تجهیزات در کارگروه استانی از طریق پست‌بانک خبر داد.

    در پایان روسای ادارات پست شهرستان‌ها حکم ابلاغ نمایندگی خود را از دست مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان دریافت کردند.

     144335 orig - معرفی رؤسای پست شهرستان‌‎های گیلان به‌عنوان نمایندگان اداره کل ICT - با مردم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.