چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41422 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری جشنواره استانی مطبوعات و خبرگزاری ها در بندر آستارا با موضوع ساحل گیلان
    08 مرداد 1397 - 3:49
    شناسه : 133741
    0

    جشنواره استانی خبرگزاری ها، مطبوعات و صدا و سیما تحت عنوان «ساحل گیلان» از منظر رسانه با رویکرد گردشگری ساحل بندر آستارا و با محورهای موضوعی آداب گردشگری ساحلی، محیط زیست نوار ساحلی، سازمان های مردم نهاد و ساحل، گردشگری ساحلی و توسعه آن و همچنین نقش ساحل در گردشگر پذیری برگزار می شود. معاون […]

    پ
    پ

    photo 2018 07 23 23 23 47 0 351x498 - برگزاری جشنواره استانی مطبوعات و خبرگزاری ها در بندر آستارا با موضوع ساحل گیلان - ساحل گیلان

    جشنواره استانی خبرگزاری ها، مطبوعات و صدا و سیما تحت عنوان «ساحل گیلان» از منظر رسانه با رویکرد گردشگری ساحل بندر آستارا و با محورهای موضوعی آداب گردشگری ساحلی، محیط زیست نوار ساحلی، سازمان های مردم نهاد و ساحل، گردشگری ساحلی و توسعه آن و همچنین نقش ساحل در گردشگر پذیری برگزار می شود.

    معاون فرماندار آستارا در این رابطه اظهار کرد: خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان خبری می توانند آثار خود را در قالب خبر، مصاحبه، گزارش خبری، عکس، یادداشت، مقاله و سرمقاله تا ۲۰ مرداد ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) شهرستان آستارا واقع در فلکه گاز ارسال کنند.

    سامان ساسانیان افزود: خبرنگاران خبرگزاری ها، نشریات و صداوسیما در استان گیلان می توانند حداکثر ۲ اثر منتشر شده در هر بخش را از اول تیرماه سال ۹۶ تا ۲۰ مرداد ماه سال جاری در مطبوعات، خبرگزاری ها و صدا وسیما را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

    وی گفت: آئین اختتامیه جشنواره با تجلیل از نفرات برگزیده شهریور ماه سال جاری در محل ساحل سفیر امید شهرستان آستارا برگزار می شود.

    معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آستارا بر همکاری دستگاه های مرتبط برای برگزاری باشکوه و شایسته این جشنواره استانی تاکید و خاطرنشان کرد: رسانه ها رابط بین مردم و مسئولان هستند و همه رسانه ها چه دیداری، شنیداری و مکتوب به عنوان بازوان قدرتمند نقش ویژه ای در توسعه همه جانبه کشور دارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.