جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بارش برف و باران مسافران نوروزی گیلان را غافلگیر کرد/ ارتفاع برف در ماسوله به ۲۰ سانتی متر رسید
    02 فروردین 1395 - 12:29
    شناسه : 1339
    1

    بارش برف و باران که از شب گذشته در مناطق گیلان شروع شده در حال افزایش است و صبح امروز میزان این بارش ها به اوج خود رسیده است به گزارش خبرگزاری «با مردم»، بارش برف و باران در برخی از نقاط استان گیلان در دومین روز از بهار مسافران و گردشگران را غافلگیر کرد. […]

    پ
    پ

    برفبارش برف و باران که از شب گذشته در مناطق گیلان شروع شده در حال افزایش است و صبح امروز میزان این بارش ها به اوج خود رسیده است

    به گزارش خبرگزاری «با مردم»، بارش برف و باران در برخی از نقاط استان گیلان در دومین روز از بهار مسافران و گردشگران را غافلگیر کرد.

    هم اکنون با ورود سامانه بارشی به گیلان در روستاهای شهرستان های شرق گیلان همچون اره چاک رحیم آباد بارش برف گزارش شده است.

    شدت بارش بارف این روستا و همچنین مناطقی از ارتفاعات رودسر، املش را سفید پوش کرده و میزان بارش های برف بهاری به ۱۵ سانتی متر می رسد.

    همچنین این گزارش می افزاید در شهر تاریخی ماسوله نیز برف می بارد.

    شدت بارش ها در شهر تاریخی ماسوله که این روز ها مسافران و گردشگران زیادی را از اقصی نقاط جهان به آن جا فراخوانده غافلگیر کرده و به زیبایی های این جاذبه تاریخی افزوده است.

    ماسوله با میزان برف ۲۰ سانتی متری بیشترین میزان بارش در گیلان را به خود اختصاص داده است.

    در شهرستان های سایر نقاط گیلان بارش باران گزارش شده و در شهرستان رشت و بندر انزلی با شدت بیشتر باران می بارد.
    الگوهای هواشناسی آسمان گیلان را برای امروز و فردا برف و باران و روزهای چهارشنبه تا شنبه هوای ابری و نیمه ابری و در برخی از نقاط با بارش باران توصیف کرده است.

    کاسپین

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.