شنبه, ۲۵ فروردین , ۱۴۰۳ Saturday, 13 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41292 تعداد نوشته های امروز : 19 تعداد دیدگاهها : 2368×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهبود فضای اقتصادی با توسعه گردشگری در دستور کار استانداری گیلان قرار دارد
    10 مرداد 1397 - 17:48
    شناسه : 133931
    0

    معاون سیاسی، امنیتی، انتظامی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: گردشگری می‌تواند مبنای توسعه استان گیلان و به تبع آن کل کشور قرار گیرد. بهبود فضای اقتصادی با توسعه گردشگری در دستور کار استانداری استان گیلان قرار دارد.

    پ
    پ

    جمشید نژاد معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان - بهبود فضای اقتصادی با توسعه گردشگری در دستور کار استانداری گیلان قرار دارد - با مردم

    علی‌اصغر جمشیدنژاد در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان گیلان برای کمک به توسعه کشور بیان داشت: تجارت و صادرات به کشور‌های حاشیه دریای خزر، کشاورزی، تولیدات، گردشگری و توریسم از جمله ظرفیت‌های مهم اقتصادی گیلان هستند.

    وی افزود: گردشگری می‌تواند مبنای توسعه استان گیلان و به تبع آن کل کشور قرار گیرد. بهبود فضای اقتصادی با توسعه گردشگری در دستور کار استانداری استان گیلان قرار دارد.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی استان بحث کشاورزی است، گفت: با توجه به استعداد و پتانسیل موجود در استان می‌توانیم جز استان‌های برتر باشیم. مجموعه‌ای از محصولات منحصر به فرد و گران قیمت دنیا مانند زعفران در ایران تولید می‌شود.

    جمشیدنژاد با تاکید بر اینکه باید با اصلاح و بهبود روش‌های تولید موفق‌تر عمل کنیم، اظهارکرد: باید به نیاز‌های ضروری توجه ویژه و راهکار‌های لازم ارائه شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.