×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

به گزارش «بامردم»، دکتر علیرضا وارسته، متخصص اعصاب و روان و رئیس سابق سازمان نظام پزشکی شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل بود که سال‌ها به مردم و جامعه پزشکی خدمت کرد.

دکتر قسمتی‌زاده - یادگاری و خدمات ارزشمندی از دکتر وراسته برجای‌مانده است / دکتر وارسته نمادی از یک پزشک مردم‌گرا و مردم‌دوست بود / او به دنبال مقام و جایگاه نبود - با مردم

رئیس جدید سازمان نظام پزشکی لاهیجان و سیاهکل در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد دکتر علیرضا وارسته رئیس سابق این سازمان، اظهار داشت: حضور پررنگ همه عزیزان در این مجلس نشان‌دهنده خدمات ارزنده دکتر وارسته به نظام سلامت و پزشکی است، ایشان همواره برای ما عزیز بوده و در یاد و خاطره ما زنده خواهند ماند.

دکتر مهران قسمتی زاده افزود: دکتر وارسته از دسته افرادی بودند که یادگاری و خدمات ارزشمندی از ایشان برای شهرمان برجای‌مانده است، محدود افرادی هستند که پس از سفر به دیار باقی به‌جز خاطرات یادگارهایی که در زندگی و سرنوشت افراد جامعه نیز تأثیرگذار باشد را بر جای بگذارند.

وی ادامه داد: ایشان رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان بودند، اولین بیمارستان خصوصی شهرستان، ساختمان نظام پزشکی لاهیجان و بسیاری از بناها و خدمات دیگر گوشه‌ای از خدماتی است که دکتر وارسته برای ما به یادگار گذاشتند.

رئیس سازمان نظام پزشکی لاهیجان و سیاهکل عنوان کرد: علی‌رغم همه اهدافی که داشت و به بیشتر آن‌ها نیز رسید علی‌رغم همه تلاش‌های فراوانی که می‌کرد اما ایشان اصلاً به دنبال خودنمایی نبودند و متانت و شایستگی و میل به ساختن و توسعه در ایشان موج می‌زد و این جزو خصوصیاتی است که هرکسی به آن نمی‌رسد.

دکتر قسمتی زاده خاطرنشان کرد: به‌پاس تمامی خدمات ارزشمند دکتر وارسته برای این شهرستان سالنی را که هم‌اکنون در آن حضور داریم به نام ایشان مزین کرده‌ایم، علاوه بر آن سومین پنجشنبه اردیبهشت هر سال را به نام روز وارستگی نام‌گذاری و هرسال در این روز مراسمی را به یاد ایشان برگزار خواهیم کرد و سردیس از ایشان را نصب خواهیم کرد تا گوشه‌ای از تلاش‌های ایشان را توانسته باشیم جبران کنیم.

دکتر زالی - یادگاری و خدمات ارزشمندی از دکتر وراسته برجای‌مانده است / دکتر وارسته نمادی از یک پزشک مردم‌گرا و مردم‌دوست بود / او به دنبال مقام و جایگاه نبود - با مردم

مشاور عالی رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور نیز در ادامه عنوان کرد: بنده به نمایندگی از ریاست سازمان نظام پزشکی در این مراسم حضور دارم، در رابطه باشخصیت دکتر وارسته می‌توانم بگویم که نام خانوادگی ایشان دقیقاً نشانگر شخصیت این بزرگوار بود.

دکتر علیرضا زالی گفت: دکتر وارسته یکی از فعالان حوزه صنفی پزشکی بودند و بااین‌وجود در حوزه اجتماعی نیز بسیار فعال و یک شخصیت اجتماعی نقش‌آفرین بودند و با ممارست در این راه سخت حرکت کردند که افراد کمی این ویژگی رادارند.

وی تصریح کرد: دکتر وارسته شش دوره رئیس سازمان نظام پزشکی لاهیجان و سیاهکل بودند، معمولاً به دلایل عوامل متعدد در کارهای اجرایی از میزان اقبال عمومی افراد کاسته می‌شود اما هیچ‌وقت از محبوبیت دکتر وارسته کم نشد و این نشانگر این است که ایشان از مسیر مقتدر اخلاقی برخوردار بودند و همیشه و همه‌جا اقبال لازم را داشتند.

مشاور سازمان نظام پزشکی کشور با برشمردن دیگر ویژگی‌های زنده‌یاد وارسته عنوان کرد: ایشان ویژگی‌های فراوانی داشتند، همواره در بسیاری از زمینه‌ها تلاش کردند و علاوه بر آن از ایشان به‌عنوان یک معلم و استاد خوب یاد می‌شود که همواره یاریگر دانشجویانشان بودند.

دکتر زالی گفت: دکتر وارسته نمادی از یک پزشک مردم‌گرا و مردم‌دوست، متعالی، عالم و فهیم و نمادی از یک پزشک خیر و مؤثر در حوزه‌های اجتماعی بود، پزشکی که همواره همه تلاشش براین بود که مشکلات حوزه علوم پزشکی را مرتفع کند. یاد ایشان را گرامی می‌داریم و انشالله بتوانیم ادامه‌دهنده راه ایشان باشیم.

دکتر خرسندی - یادگاری و خدمات ارزشمندی از دکتر وراسته برجای‌مانده است / دکتر وارسته نمادی از یک پزشک مردم‌گرا و مردم‌دوست بود / او به دنبال مقام و جایگاه نبود - با مردم

دکتر علی‌اکبر خرسندی استاد ارتوپدی دانشگاه تهران و همکلاسی قدیمی دکتر وارسته نیز در این مراسم اظهار داشت: آن مرحوم عاشق کار خود و عاشق خدمت کردن به مردم و همشهریان خود بودند، امیدوارم نسل آینده پزشکان نیز یاد ایشان را ادامه دهند چراکه این راه به‌راحتی به دست نمی‌آید.

وی افزود: دکتر وارسته خدمات بسیار ارزشمندی را برای این شهرستان انجام داد بنده همت و تلاش‌های بزرگ ایشان را ستایش می‌کنم، انشالله راه ایشان متداوم و پردوام باشد.

دکتر برزیگر - یادگاری و خدمات ارزشمندی از دکتر وراسته برجای‌مانده است / دکتر وارسته نمادی از یک پزشک مردم‌گرا و مردم‌دوست بود / او به دنبال مقام و جایگاه نبود - با مردم

رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی‌های استان گیلان نیز در این مراسم با تسلیت مجدد درگذشت دکتر وارسته عنوان کرد: ایشان دوست بسیار ارزشمندی برای بنده بودند و همیشه در بسیاری از امور از ایشان راهنمایی می‌گرفتم.

دکتر انوش برزیگر افزود: دکتر وارسته با عشق کار می‌کرد، ایشان برای دانشگاه آزاد لاهیجان از هیچ خدمتی دریغ نمی‌کرد تلاش‌های بسیاری برای آوردن رشته‌های پزشکی به این شهرستان کردند، خداوند انشالله ایشان را رحمت کند.

دکتر نیکفر - یادگاری و خدمات ارزشمندی از دکتر وراسته برجای‌مانده است / دکتر وارسته نمادی از یک پزشک مردم‌گرا و مردم‌دوست بود / او به دنبال مقام و جایگاه نبود - با مردم

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: بسیاری از ویژگی‌های ارزنده دکتر وارسته در این مراسم عنوان شد اما نکته‌ای که از ایشان گفته نشد این بود که این بزرگوار در امور مختلف کمک می‌کردند اما به دنبال پست و مقام نبودند.

دکتر ذبیح نیکفر تصریح کرد: امروز همه به دنبال جایگاه و مقام هستند، از ریاست یک اداره در یک بخشداری گرفته تا ریاست و وزارت و …، مسئولیت در دانشگاه آزاد لاهیجان بسیار جاذبه دارد اما ایشان مسئولیت را نپذیرفتن و بدون پذیرش مسئولیت، به این دانشگاه کمک بسیاری کردند.

وی افزود: علت اینکه که عزیزان حاضر از راه‌های دور و نزدیک به این مراسم آمدند این بود که دکتر وارسته وارستگی خودشان را عرضه نمی‌کردند و به فکر خدمت به مردم بودند.

دکتر پورکاظمی - یادگاری و خدمات ارزشمندی از دکتر وراسته برجای‌مانده است / دکتر وارسته نمادی از یک پزشک مردم‌گرا و مردم‌دوست بود / او به دنبال مقام و جایگاه نبود - با مردم

دکتر پورکاظمی نیز در این مراسم گفت: بنده از قدیم از زنده‌یاد وارسته مشورت‌های بسیاری گرفته‌ام ایشان آن‌قدر بزرگ‌مرد بودند که از بزرگ‌منشی ایشان بارها پند گرفته‌ایم.

وی افزود: همان‌طور که گفته شد دکتر وارسته به دنبال مقام و عنوان نبودند و این از آن دسته از ویژگی‌هایی است که باید از آن به نیکی یادکرد.

دکتر پورکاظمی عنوان کرد: ایشان تعامل بسیار خوبی با ارگان‌ها و ادارات داشتند و راه و روش مدیریت و عملکرد ایشان بسیار قابل‌ستایش بود.

در پایان این مراسم داماد زنده‌یاد دکتر وارسته، دکتر جهانگیری با تقدیر از حضور گرم همه عزیزان در این مراسم گفت: دکتر وارسته باوجوداینکه در کنار ما نیستند میراث بسیار ارزشمندی از جنس عزت، احترام، مهربانی و در یک‌کلام از جنس انسان بودن بر جای گذاشت.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم راه این بزرگ‌مرد را ادامه دهیم، از همه عزیزانی که برای برگزاری این مراسم زحمت کشیدند و همه عزیزانی که به این مراسم تشریف آوردند و یا در طول این مدت در کنار ما بودند تشکر می‌کنم.

مراسم بزرگداشت رئیس سابق نظام پزشکی لاهیجان و سیاهکل 1 - یادگاری و خدمات ارزشمندی از دکتر وراسته برجای‌مانده است / دکتر وارسته نمادی از یک پزشک مردم‌گرا و مردم‌دوست بود / او به دنبال مقام و جایگاه نبود - با مردم

مراسم بزرگداشت رئیس سابق نظام پزشکی لاهیجان و سیاهکل 2 - یادگاری و خدمات ارزشمندی از دکتر وراسته برجای‌مانده است / دکتر وارسته نمادی از یک پزشک مردم‌گرا و مردم‌دوست بود / او به دنبال مقام و جایگاه نبود - با مردم

مراسم بزرگداشت رئیس سابق نظام پزشکی لاهیجان و سیاهکل 3 - یادگاری و خدمات ارزشمندی از دکتر وراسته برجای‌مانده است / دکتر وارسته نمادی از یک پزشک مردم‌گرا و مردم‌دوست بود / او به دنبال مقام و جایگاه نبود - با مردم

مراسم بزرگداشت رئیس سابق نظام پزشکی لاهیجان و سیاهکل 4 - یادگاری و خدمات ارزشمندی از دکتر وراسته برجای‌مانده است / دکتر وارسته نمادی از یک پزشک مردم‌گرا و مردم‌دوست بود / او به دنبال مقام و جایگاه نبود - با مردم

مراسم بزرگداشت رئیس سابق نظام پزشکی لاهیجان و سیاهکل 5 - یادگاری و خدمات ارزشمندی از دکتر وراسته برجای‌مانده است / دکتر وارسته نمادی از یک پزشک مردم‌گرا و مردم‌دوست بود / او به دنبال مقام و جایگاه نبود - با مردم

مراسم بزرگداشت رئیس سابق نظام پزشکی لاهیجان و سیاهکل 6 - یادگاری و خدمات ارزشمندی از دکتر وراسته برجای‌مانده است / دکتر وارسته نمادی از یک پزشک مردم‌گرا و مردم‌دوست بود / او به دنبال مقام و جایگاه نبود - با مردم

مراسم بزرگداشت رئیس سابق نظام پزشکی لاهیجان و سیاهکل 8 - یادگاری و خدمات ارزشمندی از دکتر وراسته برجای‌مانده است / دکتر وارسته نمادی از یک پزشک مردم‌گرا و مردم‌دوست بود / او به دنبال مقام و جایگاه نبود - با مردم

مراسم بزرگداشت رئیس سابق نظام پزشکی لاهیجان و سیاهکل 7 - یادگاری و خدمات ارزشمندی از دکتر وراسته برجای‌مانده است / دکتر وارسته نمادی از یک پزشک مردم‌گرا و مردم‌دوست بود / او به دنبال مقام و جایگاه نبود - با مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.