×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

امیر جانبازی فرماندار لاهیجان - دعوت از فعالین رسانه‌ای در آستانه روز خبرنگار کار ارزشمندی بود / دفتر امام‌جمعه دلیل لغو سخنرانی را اعلام کند / سخنران مراسم تجلیل از خبرنگاران مدیر مسئول «بامردم» خواهد بود - اطلاع‌رسانی

امیر جانبازی در گفت‌وگو با خبرنگار «با مردم» در رابطه با لغو سخنرانی فعالین رسانه‌ای در شهرستان لاهیجان، عنوان کرد: دعوت از فعالین رسانه‌ای در آستانه روز خبرنگار توسط ستاد نماز جمعه کار پسندیده و ارزشمندی بود و از این بابت از آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی افزود: هنگامی‌که خبر دعوت از فعالین رسانه‌ای برای سخنرانی در تریبون نماز جمعه را مشاهده کردم خوش‌حال شدم که در آستانه روز خبرنگار به رسانه‌ها این فرصت داده‌شده تا از این تریبون مقدس به بیان نظرات و سخنان خود بپردازند و صدای آن‌ها هم شنیده شود.

جانبازی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و جامعه، گفت: امروزه نقش رسانه‌ها در جامعه بر هیچ‌کسی پوشیده نیست، رسانه‌ها یکی از مهم‌ترین و باارزش‌ترین وسیله‌های آگاهی‌رسانی همگانی هستند که جامعه را از اتفاقات، رویدادها، دستاوردها، حوادث و … مطلع می‌کنند

فرماندار لاهیجان با ابراز تأسف از لغو سخنرانی مدیرمسئول پایگاه خبری «با مردم گیلان» عنوان کرد: از شنیدن این خبر ناراحت شدم، از دفتر امام‌جمعه محترم می‌خواهیم که دلیل لغو سخنرانی مدیرمسئول یک پایگاه خبری استانی مجوز دار که دفتر خبری آن در لاهیجان واقع‌شده است را اعلام کنند.

جانبازی در پایان تأکید کرد: در جلسه‌ای که به مناسبت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری و به ریاست خود بنده برگزار خواهد شد سخنران این مراسم مدیرمسئول پایگاه خبری با مردم خواهند بود.

به گزارش «بامردم»، ظهر امروز با وجود دعوت قبلی، سخنرانی دو تن از فعالین رسانه‌ای در پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان لاهیجان با فشار های سیاسی لغو شد. (اینجا بخوانید)

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.