جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از دیدار استاندار در آسایشگاه معلولین تا هدیه جوراب بافته شده زن سالمند به وی/ گیلان پیرترین استان کشور است
    02 فروردین 1395 - 12:36
    شناسه : 1342
    0

    استاندار صبح امروز در فضایی صمیمی با مددجویان آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت به مناسبت نوروز دیدار کرد. به گزارش خبرگزاری «با مردم»، محمدعلی نجفی در این دیدار که جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی  نیز حضور داشتند با اشاره به اینکه سالمندان و معلولین بیشتر نیازشان به مهر و محبت است گفت: سالمندان که کوله […]

    پ
    پ

    دیدار-استاندار-با-زن-سالمنداستاندار صبح امروز در فضایی صمیمی با مددجویان آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت به مناسبت نوروز دیدار کرد.

    به گزارش خبرگزاری «با مردم»، محمدعلی نجفی در این دیدار که جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی  نیز حضور داشتند با اشاره به اینکه سالمندان و معلولین بیشتر نیازشان به مهر و محبت است گفت: سالمندان که کوله باری از تجربه را به دوش می کشند و به دلیل  شرایطی که خانواده ها امکانات نگهداری از آنها را ندارند، این مرکز را مأمنی برای خود می دانند.

    وی با بیان اینکه علیرغم همه ی محدودیت ها پرستاران و کارکنان این مجموعه با عشق و علاقه پذیرای این عزیزان هستند افزود: خیرین باید بیش از پیش توجه ویژه ی خود را معطوف به چنین مراکزی کنند.

    استاندار ، گیلان را یکی از پیرترین استان‌های کشور عنوان و خاطر نشان کرد:  جمعیت سالمند در گیلان ۱۱٫۷ درصد است ، در حالی که میانگین کشوری آن ۸ درصد است.

    وی بر ضرورت درک سالمندان از سوی مردم جامعه تأکید و تصریح کرد: سالمندان انتظار دارند در کانون گرم خانواده های خود حضور داشته باشند و باید احترام و قداست آنان را حفظ کرد.

    استاندار گیلان با تأکید بر برخورداری معلولین در شرایط مساوی با افراد دیگر جامعه از امکانات موجود افزود: باید تلاش شود توانایی های بالقوه ی این قشر که نهفته است زنده نگهداشته شود.

    وی همچنین خطاب به مدیران استانی و خیرین گفت: باید شرایط ویژه ای برای سرپا ماندن معلولین و سالمندان با حضور در این مجموعه ها نسبت به آنان اهتمامی ویژه نمایند.

    در این دیدار یکی از سالمندان حادثه زلزله خرداد سال ۶۹ گیلان یک جفت جوراب که  خود بافته بود را  به استاندار گیلان هدیه کرد.

    نجفی گفت : یکی از ارزشمندترین عیدی هایی که تاکنون دریافت کردم جورابهایی است که این زن هنرمند اهل روستای انبوه اهدا کرده است.

    کاسپین

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.