×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

امیر جانبازی فرماندار لاهیجان - تمام تلاش خود را برای توسعه لاهیجان به کار گرفته‌ایم / تعاملات خوبی از نماینده مردم نمی‌بینیم / مطیع تصمیمات استان و شخص استاندار هستم - استاندار گیلان

امیر جانبازی در گفت‌وگوی اختصاصی با «با مردم» بابیان اینکه تمام تلاش خود را برای توسعه لاهیجان به کار گرفته‌ایم، اظهار داشت: تمام اقدامات و تلاش‌های ما برای این است که مردم از ما راضی باشند و بتوانیم به شهرستان خدمت کنیم و روند توسعه و رشد آن را افزایش دهیم.

وی افزود: در طول این چند ماه اقدامات بسیاری انجام‌شده که برخی از این اقدامات برای اولین بار در سطح استان و حتی کشور رخ‌داده است و همه این اقدامات در راستای مردم‌داری و در راستای خدمت برای مردم بوده است.

*در تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی شهرستان لاهیجان رتبه اول استان را دارد

سرپرست فرمانداری لاهیجان عنوان کرد: در تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی شهرستان لاهیجان با پرداخت حدوداً هفت میلیارد تومان تسهیلات رتبه اول استان را دارد و با پرداخت این تسهیلات اشتغال‌زایی برای ساخت و اجرای پروژه‌ها نیز آغازشده است.

وی با اشاره به سهمیه ۲۱ میلیاردی شهرستان برای جذب تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی، گفت: از مجموع تعداد ۴۳۱ طرح‌ تصویب‌شده در قالب بسته‌های اشتغال بااعتبار به مبلغ بیش از هزار میلیارد و ۷۶۳ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در شهرستان، ۲۵۴ طرح بااعتبار ۵۳۵ میلیارد و ۴۹۶ میلیون ریال از سوی استان تصویب و به بانک‌های عامل معرفی‌شده است که پرداخت تسهیلات به این طرح‌ها ادامه دارد.

جانبازی افزود: تمام این اقدامات در راستای کمک به معیشت مردم و اشتغال‌زایی برای جوانان بوده است، برگزاری متداوم جلسات کنترل بازار، ساماندهی امور جوانان و بسیاری دیگر از جلسات همواره باهدف خدمت به مردم فهیم شهرستان می‌شد.

سرپرست فرمانداری لاهیجان عنوان کرد: در مباحث فرهنگی ورزشی در راستای افزایش شورونشاط در جامعه نیز در شهرستان شاهد برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی بودیم که حتی در کشور زبان زد شد، پخش زنده مسابقات تیم ملی در جام جهانی با حضور ده‌ها هزار نفر و برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و ورزشی دیگر ازجمله این برنامه‌ها بود.

*مردم علاوه بر مسائل اقتصادی به آرامش و نشاط روحی نیز نیازمندند

وی ادامه داد: مردم علاوه بر مسائل اقتصادی به آرامش و نشاط روحی نیز نیازمندند، همواره سعی کردیم تا این آرامش و شورونشاط در شهرستان حاکم باشد.

جانبازی با اشاره به اقدامات عمرانی انجام‌شده در لاهیجان در طول مدت حضور وی در این شهرستان، گفت: برنامه‌ریزی برای رینگ‌گذاری چهار کیلومتری از بام سبز تا میدان ابریشم برای افزایش کیفت آب شهری بااعتبار بیش از ۵ میلیارد تومان، رفع برخی مشکلات زیر بنایی حوزه برق و افزایش ۳۳ درصدی توان الکتریکی شهرستان و افزایش بیش از ۱۶ درصدی توزیع برق و رینگ افزایش فشار گاز با بیش از دو میلیارد اعتبار تنها بخشی از اقدامات زیر بنایی است که در طول این مدت در شهرستان انجام‌شده است.

وی با اشاره به مشکلات قطعی برق با عذرخواهی از مشترکین، عنوان کرد: اگر توان الکتریکی و توزیع برق شهرستان افزایش نمی‌یافت قطعاً این خاموشی‌های برنامه‌ریزی‌شده بیش از این اتفاق می‌افتاد اما مجدداً از مردم فرهیخته شهرستان بابت این مشکلات پوزش می‌طلبم.

*برنامه‌ریزی برای ایجاد سالن ورزشی مختص معلولین برای اولین بار در استان

سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: برای ایجاد یک سالن ورزشی مختص معلولین برنامه‌ریزی‌شده و این کار برای اولین بار در استان در شهرستان لاهیجان انجام‌شده است.

*قصد داریم زمینه حمایت از فعالین حوزه فناوری و افراد دارای ایده را فراهم آوریم

جانبازی با اشاره به حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و ایده‌های خوب جوانان تأکید کرد: شاهد برگزاری چند کارگاه در شهرستان پیرامون توانمندسازی جوانان برای اجرای ایده‌های خود بوده‌ایم، در آینده نیز قصد داریم با برگزاری جلسات مختلف به‌خصوص با فعالین حوزه فناوری و افراد دارای ایده زمینه حمایت از این عزیزان را فراهم آوریم.

وی ادامه داد: حمایت از کسب‌وکارهای نوین و اینترنتی یکی از راه‌هایی است که با کمترین هزینه می‌توان زمینه اشتغال جوانان را فراهم آورد و این مهم در شهرستان‌ها اندکی فراموش‌شده است، در این خصوص جلساتی را با چند نفر از جوانان داشته و در آینده این جلسات را در ابعادی وسیع‌تر و در راستای اشتغال‌زایی برای جوانان دنبال خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: همان‌طور که مطرح شد همه این اقدامات در راستای عمل به وظایف و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید انجام‌شده است که امیدواریم به‌تدریج شاهد به بار نشستن ثمره این تلاش‌ها باشیم.

سفر یک روزه رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان به لاهیجان 30 - تمام تلاش خود را برای توسعه لاهیجان به کار گرفته‌ایم / تعاملات خوبی از نماینده مردم نمی‌بینیم / مطیع تصمیمات استان و شخص استاندار هستم - استاندار گیلان

جانبازی در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگار «با مردم» مبنی بر اینکه آیا تعاملات لازم در شهرستان برای پیشبرد اهداف دولت وجود دارد، عنوان کرد: تاکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا تعاملات لازم در راستای قانون و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میان قوا وجود داشته باشد و اقدامات و صداقت ما گویای این ادعا می‌باشد و مردم در این رابطه می‌توانند قضاوت کنند.

*برخی در شهرستان نمی‌خواهند تعامل وجود داشته باشد

وی ادامه داد: همواره اهداف و تلاش‌های ما در راستای اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و مردم‌داری بوده است اما متأسفانه برخی در شهرستان نمی‌خواهند این تعامل وجود داشته باشد.

سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: با وجود اینکه دکتر نیکفر به عنوان نماینده مردم شهرستان برای ما قابل احترام بوده اند اما تعاملات خوبی از ایشان در رابطه با اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید نمی‌بینیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان با اشاره به برخی دخالت‌های مستقیم در امور محوله به دولت اظهار داشت: این دخالت‌ها برخلاف قانون و برخلاف اصل تفکیک قوا است، متأسفانه شاهد برخی رفتارها هستیم که مخالف باسیاست‌های ما و اهداف و برنامه‌ریزی‌ها برای رشد و توسعه شهرستان است.

*برخی در شهرستان با امضا زیر نامه‌های مختلف بر طبل اختلافات و مخالفت با دولت می‌کوبند

جانبازی ادامه داد: باوجوداینکه همواره تلاش کردیم تا با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود بتوانیم محکم‌تر و بهتر درراه خدمت به مردم قدم برداریم اما همواره شاهد این هستیم که برخی در شهرستان با سیاسی‌کاری‌های خود و امضا زیر نامه‌های مختلف که بعضاً جناحی و بدون توجه به منافع و خواسته مردم است بر طبل اختلافات و مخالفت با دولت می‌کوبند.

وی با اشاره به برخی تلاش‌ها و دخالت‌ها در انتصابات عنوان کرد: همان‌طور که دیدید برخی با فشارهای بسیار، سعی در لغو انتصابات و معرفی گزینه موردنظر خود را داشتند که با اقتدار از سیاست‌های دولت دفاع کرده و نگذاشتیم این اتفاق روی دهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان با تأکید براین که همواره از تعاملات در راستای قانون و سیاست‌های دولت برای پیشبرد اهداف و توسعه شهرستان استقبال می‌کنیم، تصریح کرد: امیدواریم برخی به خاطر شهرستان و مردم هم که شده مسائل سیاسی و جناحی خود را کنار بگذارند تا بتوانیم بهتر به مردم خدمت کنیم.

*مطیع تصمیمات استان و شخص استاندار هستم

جانبازی در پایان در پاسخ به این سؤال خبرنگار «با مردم» مربوط به وضعیت سرپرستی خود و انتقادات امام‌جمعه لاهیجان مبنی بر عدم تعیین تکلیف این وضعیت، خاطرنشان کرد: بیانات امام‌جمعه محترم شهرستان از طرف خود ایشان بود و نیازی به بیان اینگونه موارد از جانب وی نبود، سیاست ها و اهداف استاندار در این خصوص با تدبیر و درایت بوده است چرا که ایشان فردی توانمند هستند، بنده مطیع تصمیمات استان و شخص استاندار هستم و هرگونه که استاندار محترم تشخیص دهند برای بنده صائب خواهد بود.

سرپرست فرمانداری لاهیجان افزود: آنچه برای ما مسلم است پیشبرد سیاست‌های دولت تدبیر و امید و رفاه، آسایش و امنیت مردم است که سعی می‌کنیم تمام موارد را در این راستا در سطح شهرستان عملیاتی و اجرا کنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به هماهنگی خوب میان همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و اعضای شورای تأمین، تمام تلاش خود را برای بهتر کردن رفاه و آسایش مردم به کارخواهیم گرفت.

  1. عاشق لاهیجان

    متاسفم برای این نماینده محترم که نه عملکرد درست حسابی داره نه هیچ چیز مثبتی فقط هم به دنبال خاشیه و بازیچه دیگر نمایندگان بودن هست

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.