جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فعالیت پرنشاط احزاب در گیلان دستاورد دولت تدبیر و امید است
    06 شهریور 1395 - 18:28
    شناسه : 13457
    0

    استاندار گیلان گفت: فعالیت پر نشاط احزاب سیاسی و سازمان های مردم نهاد، دستاورد دولت تدبیر و امید است. به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی روز شنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، افزود: شرایط مناسب فراهم شده برای فعالیت پرنشاط احزاب سیاسی و افزایش تحرک سازمان […]

    پ
    پ

    82205709-70970855

    استاندار گیلان گفت: فعالیت پر نشاط احزاب سیاسی و سازمان های مردم نهاد، دستاورد دولت تدبیر و امید است.

    به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی روز شنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، افزود: شرایط مناسب فراهم شده برای فعالیت پرنشاط احزاب سیاسی و افزایش تحرک سازمان های مردم نهاد از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در گیلان است.
    وی به تعامل بسیار خوب بین مدیران اجرایی، نمایندگان مجلس و قوه قضائیه در استان اشاره و بیان کرد: شورای تأمین استان یکی از موفق ترین شوراها در کشور است.
    نجفی به اذعان وزیر کشور و معاون امنیتی او مبنی بر اینکه گیلان در سه سال دولت تدبیر و امید بار امنیتی نداشته، اشاره و خاطر نشان کرد : تلاش ما بر تداوم این بخش است.
    نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به توفیقات حاصله در کاهش آمار جرائم استان گفت: ایجاد چنین فضایی مرهون تلاش های نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی بویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) است.
    وی افزود : امنیت پایدار موجود در مرزهای زمینی و دریایی استان، باعث شده تا جزو امن ترین مرزهای کشور باشیم.
    استاندار گیلان به تأسیس اولین خانه احزاب کشور در گیلان در ماه گذشته اشاره کرد و اظهار داشت : فضای سیاسی حاکم بر استان بسیار پرنشاط بوده و فعالیت های احزاب سیاسی بدون هیچ مشکلی در جریان است.
    وی افزود: سازمان های مردم نهاد استان با حضور فعال و پرشور خود در بخش های مختلف در کشور زبانزد هستند.
    وی گفت: شرایط مناسب فراهم شده برای فعالیت پرنشاط احزاب سیاسی و افزایش تحرک سازمان های مردم نهاد از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در گیلان است.
    نجفی به برگزاری شایسته کنگره هشت هزار شهید استان به عنوان یکی از افتخارات ماندگار اشاره و خاطرنشان کرد : گیلان در اواخر مهرماه سال جاری نیز میزبان برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم است.
    وی افزود : برگزاری مسابقات بین المللی در بخش های مختلف بویژه شطرنج در سال های متمادی یکی دیگر از اقدامات موثر در گیلان بوده است.
    نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به پیشرفت فعالیت ها در بخش مدیریت سواحل استان گفت: با تجهیز امکانات و تلاش های صورت گرفته، امسال شاهد کاهش 38 درصدی غریق در استان بودیم.
    وی با بیان اینکه هنوز مشکلاتی در بخش خدمات رسانی به مردم وجود دارد، افزود: حل این مشکلات جزء مطالبات مردم است که انشاء الله با تلاش مضاعف در جهت رفع سریع آنان گام برمی داریم.

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.