دوشنبه, ۲۰ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 8 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تا پایان سال ۹۷ املش به عنوان شهر سبز معرفی می‌شود / هیچ مشکلی در خصوص جذب سرمایه‌گذار نیست
    19 مرداد 1397 - 14:19
    شناسه : 134635
    0

    مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان املش با حضور یونس محمودی فرماندار شهرستان املش برگزار شد.

    پ
    پ

    photo 2018 08 09 10 48 36 - تا پایان سال ۹۷ املش به عنوان شهر سبز معرفی می‌شود / هیچ مشکلی در خصوص جذب سرمایه‌گذار نیست - املش

    به گزارش همای گیلان؛ در این مراسم محمودی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی شهید خلاقیت و انسانیت، روز خبرنگار را به صاحبان خرد و اندیشه تبریک گفت.
    فرماندار املش مطبوعات را رکن چهارم نظام عنوان نمود گفت: روزنامه‌نگاران باید به‌عنوان یک قشر مستقل، بدون وابستگی بتوانند نقطه نظرات مرتبط با جامعه را مطرح نموده و بدون هرگونه اتکا سخن بگویند.
    وی خطاب به مسئولین شهرستان املش گفت: مسئولان ما باید علاوه بر بیان دیدگاه دولت، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بوده و از زیر سؤال این قشر فرار نکنند.
    محمودی ضمن بیان این نکته که حضرت علی (ع) اولین خبرنگار صدر اسلام؛ مظهر استقلال اندیشه بود اظهار داشت: اصحاب جراید تنها قشری هستند که می‌توانند باعث استیفای حقوق شهروندان شوند.
    فرماندار املش شغل خبرنگاری را شغل سختی معرفی نمود و اذعان داشت: یک خبرنگار همواره باید شفاف سخن گفته و در حد اوسط سخن به میان آورد.
    وی در ادامه به معرفی پروژه‌های هفته دولت اشاره کرد و گفت: ۱۱۲ پروژه عمرانی بااعتبار ۲۶ میلیارد تومان از اعتبارات ملی_ استانی و بخش خصوصی درزمینهٔ های راه روستایی، برق، گاز، کشاورزی و درمان و بهداشت و …به بهره‌برداری می‌رسد.
    محمودی در ادامه به افتتاح گازرسانی به ۴ روستا با حضور مسئولان استانی اشاره کرد و گفت: این قول را به مردم شهرستان املش می‌دهم تا پایان سال ۹۷ شهر املش به‌عنوان شهر سبز معرفی گردد.
    فرماندار املش در خصوص بحث گردشگری و سرمایه‌گذاری گفت: رایزنی‌های مختلفی با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی صورت گرفته و هیچ مشکلی در خصوص جذب سرمایه‌گذار نیست. این آمادگی در شهرستان می‌رود با اختیاراتی که به این‌جانب محول شده ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار در بخش گردشگری به متقاضیان اعطا گردد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.