شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فینال کاپ والیبال امیر آباد، بزرگترین کاپ فضای باز استان گیلان برگزار شد /گزارش تصویری
    20 مرداد 1397 - 13:56
    شناسه : 134700
    0

    فینال کاپ والیبال امیر آباد , بزرگترین کاپ فضای باز استان گیلان همراه با پخش تلویزیونی در صدا و سیما استان شب گذشته در امیر اباد لاهیجان برگزار شد.

    پ
    پ

    کاپ والیبال امیر آباد، بزرگترین کاپ فضای باز استان گیلان 1 - فینال کاپ والیبال امیر آباد، بزرگترین کاپ فضای باز استان گیلان برگزار شد /گزارش تصویری - با مردم

    این مراسم شب گذشته با حضور رییس هیات والیبال لاهیجان و مشاور فرماندار (بزرگ بشر) و رییس هیات والیبال لنگرود (حسن دوست) و همچنین مهندس جانبازی فرماندار شهرستان و معاونین فرمانداری، علوی بخشدار رودبنه ، رضا مودبی رییس اداره ورزش و جوانان و روسای دیگر ادارات دولتی بهمراه عده کثیری از ورزش دوستانی از سراسر گیلان برگزار شد.

    در این دوره از بازی ها مصطفی عزیزی  که خود از مبتکرین برنامه ریزی این کاپ در ۵ سال گذشته می باشد مسئولیت برگزاری این جام بزرگ را بر عهده داشت.

    همچنین در دیدار پایانی فینال در رده آزاد که با حضور غریب به ۴هزار نفر از تماشاگران برگزار شد و تیم شهید فرزانه سنگر توانست با حساب ۳ بر ۲ تیم درخشیده را شکست داده و مقام قهرمانی کاپ والیبال امیر اباد این دوره از مسابقات را کسب کند.

    در رده پیشکسوتان نیز فینال این رقابت ها میان دو تیم پیشکسوتان داروخانه دکتر ایمان پرور و پیشکسوتان رودسر برگزار و داروخانه دکتر ایمان پرور به مقام قهرمانی دست یافت.

    شایان ذکر است مصطفی کارخانه از مربیان برجسته رشته والیبال در سطح کشور و شاکری مفسر والیبال این نیز به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حاضر شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.