شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تور رایگان رشت گردی برای مهمانان نوروزی + محل های برگزاری این تور
    02 فروردین 1395 - 14:33
    شناسه : 1348
    0

    سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر(سازمان های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و پایانه های مسافربری) از برگزاری تور رایگان رشت گردی توسط این سازمان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «با مردم»؛ مرتضی شریفی شروع تور رایگان رشت گردی را روز سوم فروردین ماه اعلام کرد و گفت: این برنامه در سه بخش مختلف و […]

    پ
    پ

    تور رایگان رشت گردی برای مهمانان نوروزیسرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر(سازمان های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و پایانه های مسافربری) از برگزاری تور رایگان رشت گردی توسط این سازمان خبر داد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «با مردم»؛ مرتضی شریفی شروع تور رایگان رشت گردی را روز سوم فروردین ماه اعلام کرد و گفت: این برنامه در سه بخش مختلف و در دو زمان صبح و عصر تا ۱۱ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
    وی افزود: مسافران نوروزی می توانند در این روزها و در ساعات تعیین شده با حضور در محل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت به صورت رایگان از این تور استفاده کنند.
    شریفی بازدید از خانه میرزا کوچک خان جنگلی و اسناد و مدارک نهضت جنگل، آرامگاه میرزا و سد سقالکسار را یکی از مسیرهای این تور عنوان نمود.
    وی با بیان اینکه بازدید از خیابان امام و موزه میراث روستایی مسیر دیگری است که برای آن یک اتوبوس در نظر گرفته شده است افزود: پیاده راه فرهنگی، میدان شهرداری، ساختمان تاریخی شهرداری رشت، ساختمان هتل ایران، پارک ملت، عمارت کلاه فرنگی و بازار رشت مسیر بعدی است که برای این تور در نظر گرفته شده است.

    تور رایگان رشت گردی برای مهمانان نوروزی

    آرت گیل

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.