جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مثل دعوت پیامبر٬سعی می کنم آرام آرام به بلوغ فکری برسم! / هیچ نماینده ای دراستان به اندازه من تعامل نداشته است!
    22 مرداد 1397 - 22:32
    شناسه : 134962
    1

    نیکفر در پاسخ به این سوال که علل حضور کم رنگ شما در رسانه ملی چیست عنوان کرد: از عالم طبیعت یاد گرفته ام اگر به بلوغ آرام برسم بهتر است تا به صورت غیر ارگانیک بزرگ شوم .باید وقتی بیایم که حداقل عده ای به من ایمان بیاورند من هم مثل دعوت پیامبر سعی می کنم آرام آرام بلوغ پیداکنم.

    پ
    پ

    photo ۲۰۱۸ ۰۸ ۱۲ ۱۶ ۳۷ ۰۴ - مثل دعوت پیامبر٬سعی می کنم آرام آرام به بلوغ فکری برسم! / هیچ نماینده ای دراستان به اندازه من تعامل نداشته است! - سیاهکل

    همای گیلان نوشت: دکترنیکفر از اصحاب رسانه و فعالان حرفه خبرنگاری درمحل دارالقرآن شهرستان لاهیجان تجلیل کرد. در ابتدا دکتر نیکفر ضمن تشکر از حاضرین در جلسه و گرامیداشت یاد و خاطرشهیدصارمی گفت:بی شک اگر فداکاری همکاران شهید شما نبود هیچ اطلاعاتی در مورد جبهه ها و هشت سال دفاع مقدس نداشتیم.
    وی افزود : نامیدن یک روز به نام خبرنگار و سپس فراموش نمودن خواسته های بحق این عزیزان شایسته تلاش های ایشان نیست.

    در ادامه نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد .

    نیکفر در پاسخ سوال خبرنگاری پیرامون عدم رعایت حقوق ایثارگران و رزمندگان اظهارداشت:من هم مثل شمابه صندلی ریاست علاقه ای ندارم و متاسفانه کسانی که خود را شبیه رزمندگان دفاع مقدس ساخته اندآمده اند و جای آنها را گرفته اند و اگر کور سویی می بینیم یا همان رزمندگانند یا کسانی که اهداف آنها را دنبال می کنند.
    وی در ادامه گفت: اگر در دوره آینده رای نیاوردم یکشنبه بعد از انتخابات همه کسانی راکه به من رای نداده اند٬ دعوت خواهم کرد.
    وی درخصوص امنیت شغلی خبرنگاران گفت:بیش از ده هزار قانون داریم اما مجریانی داریم که نظرکارشناسی آنهابراین قوانین رجحان دارد.ما در واقع در اجرای قانون مشکل داریم که باید با نظرات دقیق و مستمر همراه باشد اما هر جا پای نظارت به میان می آید ناظر را از صحنه به در می کنند.
    نماینده مردم درخانه ملت دلایل مغفول ماندن ظرفیت های گردشگری گیلان را تبعیت از مرکز خواند و اضافه نمود: شاید یکی از دلایل اینکه نمایندگان بعد از نمایندگی به دنبال وزارت و معاون وزرات هستند این است که در آنجا نیاز به این همه پاسخگویی نیست.
    وی با اشاره به اینکه سازمان میراث فرهنگی اخرین سازمان درردیف اعتباری است خاطرنشان کردجای تاسف داردبا عنایت به اینکه دنیا هزارمیلیارد دلار عایدات تجارت گردشگری دارد و ماجزء ده کشور اول دنیا از لحاظ آثار فرهنگی و تاریخی هستیم اما در دنیا جایگاه تعریف شده ای نداریم پس در گیلان هم به تبعیت از مرکز به نتیجه نمی رسیم. گاها به مسئولین اطلاع می دهند جی پی اس زدند بی خیال هستند، گازرسانی به تاخیرافتاد ٬گفتندبه خاطرمیراث فرهنگی است.دویست هکتاراززمین های نوروزمحله دیلمان تغییرکاربری داده اند و ما هم اعتراض کردیم.
    دکتر نیکفر در پاسخ به سوال “عدم هارمونی در امور سیاسی شهرستان”تصریح کرد: فکرنکنم در کمتر شهری دراستان نماینده ای به اندازه من تعامل کند.قبل از اینکه پای من به مجلس برسد مرا مخالف معرفی کردند اولین بار که خدمت استاندار وقت دکتر نجفی رفتم گفتند همه شما رو می شناسند از دهیاران روستاها تا رئیس جمهور به عنوان یک مخالف . اما بعدها بعضی مقامات گفتند همکاری نیکفر از نمایندگان دیگر که با لیست دولت امدند بیشتر بود. اگر سوالی می پرسم حسب وظیفه قانونی من است این که شما می گویید ناهماهنگی وجود دارد من هیچ عدم هماهنگی ندارم.می خواهم همه چیز در چارچوب باشد. از استاندار هم انتقادمی کنم نمیشود نماینده بود و گفت همه چیز درست است زیرا وظیفه ذاتی من انتقال دیدگاه های خود و مردم به مسئولین و حتی رسانه هاست.با استاندار همکاری خوبی داریم اگر با جابجایی مسئول همکاری نکنم دشمن خونی دولت هستم اگر همکاری کنم حرف دیگر می زنند.۱۲روز بعد از معرفی من رسانه هایی که به دنبال مچ گیری و بهانه هستند چیزهایی گفتند که جواب چندخطی دادم گفتم چند روز را با سالها مقایسه نکنید. اگر من مدام جواب بدهم نمی توانم به فکر پروژه های مجتمع فرهنگی ،میدان گیل ،باشگاه تختی و استخر سیاهکل باشم.
    وی عنوان کرد: از همان ابتدا سعی کردم خودم به سراغ مدیران بروم نه اینکه منتظر آنها بمانم .سعی کردم فضا را تعدیل کنم و گفتم با هر مدیری که کار تخصصی ارائه دهد مخالفتی ندارم اما بعضی ها سوءاستفاده کردند.حالا کدام نماینده اینقدر تعامل دارد؟ برخی فکرمی کردند چون من سابقه اجرایی ندارم کم می آورم اما خیلی کارکشته ها موفق نشدند.

    دکتر نیکفر در زمینه سینمای سیاهکل، پروژه سالن تختی ،حوزه ورزش وحوزه فرهنگی هنری اذعان داشت:گفت پروژه سینمای سیاهکل که سالها متوقف بود طی یک سال اخیر فعال شد.در مورد مجتمع فرهنگی هنری بر اساس مصوبه مجلس پروژه های نیمه تمام مقرر است به بخش خصوصی واگذار شود.
    ساختمان عضدی سیاهکل آزادشده تااداره میراث فرهنگی راه اندازی شود.برای تی تی کاروان سرای بالاروددرسیاهکل مجوزواگذاری به بخش خصوصی رااخذنمودیم.
    آنجا موزه خوبی برای بوم گردی و گردشگری است.امامزاده ترارجلیسه هم مرمت شد.
    وی در مورد مشکل آب لاهیجان گفت:سه باراز چیت چیان و نوبخت موافقت گرفتم اما کار به استان گیلان رسید قفل شد.چرا نمی خواهند کار در لاهیجان انجام پذیرد؟ از وزیر جدید دستور گرفتیم حفاری با اعتبار ۵میلیاردو۳۰۰میلیون تومان آغاز شد تا پایان سال پروژه به پایان میرسد و مشکل آب لاهیجان حل می گردد.
    نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل در پاسخ به سوال اختلاط چای ارگانیک و غیرارگانیک گفت: به مزرعه ای که قرار است محصول ارگانیک تولید شود نباید سه سال کود داد. با توجه به اینکه در سال۹۴بایک برند آلمانی برای ۳۴هکتار قرارداد بسته شد چگونه ممکن است در نیمه اول سال۹۵چای ارگانیک تولید شود؟ مقدار تولید شده در کارخانه چقدر بوده ؟چای سال جاری را چه کسی تایید کرد که ارگانیک است ؟ضمن آنکه چای بهاره کارخانجات چایسازی به قیمت سی و چهل هزارتومان به فروش می رسد اما ارگانیک ۸۰هزار تومان. آورده این برند چیست؟ اسناد ارائه دهند. قرار بود از دستاورد علمی استفاده شود که گزارشی موجود نیست. پژوهشکده چه اقداماتی در مورد تغییر بوته های چای داشته؟ در مورد ذائقه مردم چطور؟
    وی در خصوص حوزه سلامت عنوان کرد: انتقال اورژانس از جایگاه قبلی به بیمارستان ،کلیدخوردن کد دوم اورژانس ،راه اندازی اورژانس سیدالشهدا،سفر معاونین اورژانس به لاهیجان و دیدار با کولی وند رئیس اورژانس کشور، درخواست دو دستگاه امبولانس برای دو شهرستان، راه اندازی اورژانس ناصرکیاده در آینده نزدیک،اقدام در جهت استقرار اورژانس در راهدارخانه سیاهکل، اخذ پانصدمیلیون اعتبار برای بهداشت و درمان سیاهکل از وزیر، اقدام در جهت اخذ پروانه بهره برداری بیمارستان غدیر سیاهکل از جمله پیگیری های ما در این بخش بوده است.
    وی اضافه کرد: درخصوص درمان بستر دیلمان برخی به دلیل صعب العبور بودن منطقه نسبت به استقرار مرکزدرمانی در آن ساختمان معترض هستند. بحث رانشی بودن آن تایید شده است. اعتقاد دارم درمان بستر به اسپیلی منتقل گردد.
    نیکفر در مورد پروژه میدان گیل بیان داشت:به جد پیگیر اتمام این پروژه هستم تا با تغییر پیمان کار پروژه با سرعت بیشتری پیگیری شود .

    وی افزود: هر اقدامی انجام میدهم چوب لای چرخ ها وجود دارد به همین دلیل از بنر و تبلیغات گذشتم تا کار انجام شود.
    نیکفر در پاسخ به این سوال که علل حضور کم رنگ شما در رسانه ملی چیست عنوان کرد: از عالم طبیعت یاد گرفته ام اگر به بلوغ آرام برسم بهتر است تا به صورت غیر ارگانیک بزرگ شوم .باید وقتی بیایم که حداقل عده ای به من ایمان بیاورند من هم مثل دعوت پیامبر سعی می کنم آرام آرام بلوغ پیداکنم.با اعتماد به نفس کار را پیش می برم و معتقدم باید پاسخگوی حق الناس و حق الله باشم. منش من تغییر نخواهد کرد. قرار نیست عربده بکشم و الکی حرف بزنم من به مجلس رفته ام که از حق مردم دفاع کنم.
    نیکفر در پایان نوید داد: در اولین فرصت٬ با مدیریت بانک در سطح ملی جهت معرفی خبرنگاران برای دریافت وام کم بهره صحبت خواهم نمود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.