یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هدف دولت تدبیر و امید نگاه کلان و ریشه‌ای به مسائل است + تصاویر
    06 شهریور 1395 - 22:53
    شناسه : 13504
    0

    اختصاصی/فرماندار لاهیجان گفت: هدف دولت تدبیر و امید این است که به موضوعات بصورت مقطعی نگاه نشود و این موضوعات بصورت کلان و ریشه ای باید حل شوند. به گزارش «بامردم»، فرماندار شهرستان لاهیجان در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری شهرستان در هفته دولت، ضمن عرض خیر و مقدم به حجت‌اللّه ایوبی معاون وزیر ارشاد […]

    پ
    پ

    IMG_4216 (Copy) (Copy)

    اختصاصی/فرماندار لاهیجان گفت: هدف دولت تدبیر و امید این است که به موضوعات بصورت مقطعی نگاه نشود و این موضوعات بصورت کلان و ریشه ای باید حل شوند.

    به گزارش «بامردم»، فرماندار شهرستان لاهیجان در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری شهرستان در هفته دولت، ضمن عرض خیر و مقدم به حجت‌اللّه ایوبی معاون وزیر ارشاد و مسئولین، اظهار داشت: جاذبه های طبیعی لاهیجان باعث شده نتوانیم آنطور که باید و شاید لاهیجان را بشناسانیم.

    وی افزود: با توجه به بالا بودن ساختار فرهنگی لاهیجان، هنوز مجتمع فرهنگی آن آماده نیست و توجه به زیر ساخت های فرهنگی شهرستان ضروری است.
    سید محمد احمدی تصریح کرد: شهرستانی با بیش از 160هزار نفر و شهری با بیش از 90هزار نفر جمعیت، یک سینما با ظرفیت 200صندلی شایسته آن نیست.
    وی خاطرنشان کرد: هدف دولت تدبیر و امید این است که به موضوعات بصورت مقطعی نگاه نشود و این موضوعات بصورت کلان و ریشه ای باید حل شوند.
    فرماندار لاهیجان در خصوص رشد پروژه ها در هفته دولت سالجاری گفت: 156 طرح و پروژه به ارزش بالغ بر 48 میلیارد ریال در هفته دولت امسال در سطح شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت که نسبت به مدت مشابه سال قبل 38 درصد رشد و 76 درصد افزایش ریالی را نشان می دهد که با توجه به توانایی بالای شهرستان، باید از امورات زودگذر و روزمره رها شویم و ساختار ها را با ابزارهایی که در اختیار داریم، ارتقا بخشیم.

    در ادامه برنامه های پنجمین روز از هفته دولت سید محمد احمدی در مراسم افتتاحیه طرح گازرسانی به 25 روستای لاهیجان به صورت همزمان در روستای سرچشمه این شهرستان گفت: خدارا شاکریم که امروز یک روز به یادماندنی برای شهرستان لاهیجان می‌باشد چرا که با تلاش ها و پیگیری های بسیار ارزشمند مجموعه شرکت گاز استان و شهرستان امروز تمامی روستا های لاهیجان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

    وی افزود: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده در سایر موضوعات زیر ساختی شهرستان از جمله راه های روستایی، آب روستایی و … شاهد حل مشکلات موجود و توسعه و پیشرفت شهرستان باشیم .

    فرماندار لاهیجان در پایان گفت: از تمامی مدیرانی که همراه ما هستند به خصوص مدیریت شرکت گاز شهرستان تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با همدلی و هم زبانی موضوعات و مشکلات را یکی پس از دیگری مرتفع کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.