جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • طرح گازرسانی به 200 روستای گیلان افتتاح شد
    06 شهریور 1395 - 20:33
    شناسه : 13505
    0

    آئین افتتاح همزمان گازرسانی به 200 روستای گیلان با حضور دکتر علی جنتی وزیر محترم ارشاد، دکتر نجفی استاندار گیلان، مهندس ظهیری مدیر عامل شرکت گاز گیلان و دیگر مسؤولین استانی و شهرستانی در روستای طارمسر کوچصفهان شهرستان رشت برگزار شد. به گزارش «بامردم»، در ابتدای این مراسم مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان […]

    پ
    پ

    photo_2016-08-27_12-41-16

    آئین افتتاح همزمان گازرسانی به 200 روستای گیلان با حضور دکتر علی جنتی وزیر محترم ارشاد، دکتر نجفی استاندار گیلان، مهندس ظهیری مدیر عامل شرکت گاز گیلان و دیگر مسؤولین استانی و شهرستانی در روستای طارمسر کوچصفهان شهرستان رشت برگزار شد.

    به گزارش «بامردم»، در ابتدای این مراسم مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن خیر مقدم به مسؤولین و مدعوین اظهار داشت: با گازرسانی به 200 روستای استان در هفته دولت امسال، امکان برخورداری از گاز برای 20 هزار خانوار دیگر فراهم شده است و تعداد روستاهای بالای 20 خانوار برخوردار از گاز به یک هزار و 787 روستا رسیده است که این مهم سبب افزایش درصد بهره مندی از گاز در بخش روستایی استان از 85 درصد به 92 درصد شده است.

    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان تدبیر دولت و مجلس برای توسعه گازرسانی، ابتکار وزیر نفت در تعریف ساده پروژه، همدلی تمام مسؤولان استانی و خواست همه مردم استان را عوامل به ثمر رسیدن این پروژه عظیم در هفته دولت دانست.

    در ادامه دکتر نجفی استاندار گیلان ضمن تشکر از زحمات و تلاش های گسترده شرکت گاز برای گازرسانی به روستاهای گیلان بر لزوم تلاش مضاعف تمام دستگاه های اجرائی استان درجهت خدمت رسانی هرچه شایسته تر به مردم تأکید کرد.

    سپس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بیش از 95 درصد کشور تحت پوشش گازرسانی است از مهندس ظهیری و کارکنان شرکت گاز استان گیلان بابت اقدامات گسترده در زمینه گازرسانی به روستاهای گیلان قدردانی نمود و خدمت رسانی به مردم را وظیفه ذاتی دولت دانست.

    علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این موضوع که با ادامه یافتن تحریم ها، ایران نیز مانند کشور عراق می‌شد گفت: اگر تحریم ها ادامه می‌یافت باید نفت را با غذا معامله می‌کردیم.

    جنتی با اشاره به دستاوردهای مذاکرات اعلام داشت: هم اکنون با درایت دولت به وضعیت قبل از تحریم بازگشته ایم و این امر باعث افزایش امنیت در کشور شده است و این در حالیست که در اطراف کشور وضعیت اینگونه نیست.

    وی از وجود همبستگی و انسجام در گیلان بعنوان یک نعمت بزرگ یاد کرد و عنوان نمود: گیلان از وجود استاندار و نمایندگان مجلس پرتوان بهره می برد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.