×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

IMG 6581 - موانع موجود بر سر راه واحدهای تولیدی باید برداشته شود - آستانه

مهندس حیدری در جلسه رفع موانع تولید  شهرستان آستانه اشرفیه ضمن تأکید بر رفع موانع موجود بر سر راه واحدهای تولیدی اظهار داشت: رویکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید به نحوی باشد که تمام موانع و مشکلات واحدهای تولیدی از راه قانونی حل و باید تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌ها در جهت حفظ تولید و اشتغال در این شهرستان انجام شود.

وی ضمن تشکر از مدیران واحدهای تولیدی نظیر مرغ کیسم به علت فراهم کردن اشتغال پایدار در شهرستان اظهار داشت: مجموعه هایی نظیر مرغ کیسم که چند صد نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم از طریق آن مشغول به کار هستند باید موردتوجه ویژه مسئولان شهری و استانی قرارگرفته و مشکلاتشان در اسرع وقت حل شود.

حیدری در ادامه به موضوعات زیست‌محیطی حاصل از فعالیت واحدهای تولیدی اشاره داشت و تأکید کرد: بارها اعلام شد مسائل زیست‌محیطی و تلاش در حفظ آن باید در اولویت انجام هر کار عمرانی و تولیدی باشد اما در مقابل حفظ کارخانجات تولیدی نیز برای ایجاد اشتغال و رشد اقتصاد شهرستان نیز حائز اهمیت بوده و موردتوجه مسئولان است.

وی افزود: ازاین‌رو لازم است راهکارهای لازم جهت کاهش آلایندگی محیط‌زیست از سوی ادارات ذی‌ربط به صنایع تولیدی اعلام شود تا ما در هیچ‌یک از این دو مورد متحمل خسارت نشویم.

IMG 6564 - موانع موجود بر سر راه واحدهای تولیدی باید برداشته شود - آستانه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.