سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تشکیل شورای هماهنگی فناوری ارتباطات و توسعه دولت در گیلان
    28 مرداد 1397 - 15:57
    شناسه : 135476
    0

    مدیرفناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گیلان گفت: برای اولین بار در کشور شورای هماهنگی فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک با محوریت استانداری گیلان تشکیل می شود.

    پ
    پ

    سعید زاهدی - تشکیل شورای هماهنگی فناوری ارتباطات و توسعه دولت در گیلان - استانداری گیلان

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ سعید زاهدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به نقش فناوری در توسعه ارتباطات و بهبود وضعیت خدمات رسانی در تمامی بخش ها، استفاده از ابزارهای نوین یک ضرورت به شمار می آید.

    وی با بیان اینکه مقوله صیانت از حقوق شهروندی و مشارکت اجتماعی با توسعه فناوری محقق می شود افزود: تصمیم گیری پایدار و کیفی سازی خدمات از دیگر مزایای بهره گیری از تکنولوژی های نوین است .

    زاهدی خاطرنشان کرد: تشکیل شورای هماهنگی فناوری ارتباطات و توسعه دولت در گیلان با محوریت آن استانداری تلاشی در جهت تحقق عدالت اجتماعی و نزدیک شدن به رویکرد دولت الکترونیک محسوب می شود.

    مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گیلان خاطرنشان کرد: در این شورا نسبت به ایجاد هرمی برای جمع آوری منابع اطلاعاتی و تجمیع داشته های حوزه های مرتبط اقدام تا به یکپارچه سازی داده ها دست پیدا کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.