×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

کودک آزاری - خودکشی مادر نازنین زهرا در بی اعتنایی پلیس مرند به فیلم شکنجه دیدن کودکش ! - با مردم

به گزارش رکنا، انتشار فیلم های شکنجه وحشیانه دختربچه ۳ ساله ای به نام نازنین زهرا توسط پدرش درفضای مجازی احساسات عمومی را به شدت تحت تاثیر قرار داد. فیلم های ضبط شده توسط پدر بی رحم حکایت از آن داشت که او برای مجاب کردن مادر نازنین زهرا دست به این کار زده است.

خبرنگار رکنا به سراغ مادر نازنین زهرا رفت و در خصوص این پرونده با او گفتگو کرد که شرح آن را در ادامه خواهید خواند.

مادر نازنین زهرا در تشریح ماجرای آزار نازنین زهرا گفت: من یکسال است که از همسرم جدا شده ام و حضانت نازنین زهرا نیز به من سپرده شده بود، هنگام جدایی با همسر سابقم توافق کرده بودم که هر وقت من اجازه بدهم می تواند نازنین زهرا را ببیند.

وی ادامه داد: در این مدت همسرسابقم به شیوه های گوناگون مرا تهدید می کرد که باید به زندگی من بازگردی و هرکاری که من می گویم انجام دهی اما من به او توجهی نمی کردم تا اینکه جمعه هفته پیش هنگامی که من در خانه نبودم به خانه مادرم رفت، مادرم نیز در را باز کرد، در همین هنگام نازنین زهرا جلوی در آمد و پدرش او را دزدید و فرار کرد. مادرم ماجرا را با من در میان گذاشت، پس از ساعتی دیدم که همسر سابقم فیلم شکنجه نازنین زهرا را برای من ارسال کرده است، شدیدا عصبی شده بودم و این فیلم ها را به همسایه ها و هر کسی که می شناختم نشان دادم و فرستادم، در ادامه ساعت ۲ بامداد به کلانتری ۱۳ مرند رفتم و موضوع را با پلیس در جریان گذاشتم و فیلم های شکنجه دخترم را به آن ها نشان دادم اما آن ها به من گفتند که برای چه آن وقت شب به آنجا رفته بودم و گفتند که هر چه باشد او پدرش است و هیچ اقدامی برای پیدا کردن بچه انجام ندادند!

مادر نازنین زهرا در ادامه گفت: پس از آنکه به خانه بازگشتم دیگر نتوانستم تحمل کنم و دست به خودکشی زدم، در ادامه مرا به بیمارستان تبریز منتقل کردند و دو روز در آنجا بستری بودم، زمانی که به هوش آمدم دیدم که فیلم های شکنجه نازنین زهرا در شبکه های اجتماعی پخش شده است و دستگاه قضائی پیگیر ماجرا شده است.

وی ادامه داد: پس از گذشت شش روز پلیس نازنین زهرا را در یکی از روستاهای مرند پیدا کرد اما پدرش اکنون فراری است. پس از این ماجرا همسر سابقم تهدید کرد که مادرم را با قمه خواهد زد. نازنین زهرا نیز اکنون بخاطر نداشتن امنیت جانی در بهزیستی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.