شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41367 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان یک برند ملی است
    30 مرداد 1397 - 17:43
    شناسه : 135760
    0

    سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت:جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به یک برند ملی در این شهرستان تبدیل شده ‌است و یک اتفاق مهم فرهنگی و هنری در گیلان محسوب می شود.

    پ
    پ

    n83008370 72504239 - جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان یک برند ملی است - امیرجانبازی

    امیرجانبازی روز سه شنبه در بازدید از اجرای برنامه های جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با بیان این که اجرا و توان این جشنواره و هنرمندان آن به گونه ای ست که می تواند بصورت بین المللی برگزار شود افزود: تا اجرای بین‌المللی آن یک گام بیشتر باقی نمانده است که این کار نیز به مساعدت و همت مسئولان کشوری و استانی نیاز دارد.
    وی وجود نشاط اجتماعی را از نشانه های یک جامعه سالم دانست و اظهارداشت :ایجاد نشاط و شادابی در جامعه از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است و حضور هنرمندان مهمی از کشور در لاهیجان به شادی و خوشحالی جامعه کمک می کند.
    وی خاطرنشان کرد:لاهیجان با توجه به ظرفیت های بالایی که در زمینه های مختلف دارد می‌تواند به عنوان قطب گردشگری کشور مطرح شود و مردم سراسر کشور از جاذبه ها و فرهنگ و طبیعت این شهر لذت ببرند.
    وی گفت: تمام سعی بر این است تا با برگزاری جشنواره های مختلف در این شهرستان نشاط اجتماعی در میان مردم به وجود آید چون وجود نشاط اجتماعی از نشانه های یک جامعه سالم است.
    وی افزود: در نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند سطح اجرای برنامه ها از لحاظ کمی و کیفی و استقبال چشمگیر مردمی بهتر از سال های گذشته است و این نشان از رشد و توسعه تئاتر در این منطقه دارد.
    نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از دیروز (دوشنبه) در شهر لاهیجان فعالیت خود را آغاز کرد و به مدت سه روز ادامه دارد .
    امسال از 177 اثر ارسال شده به دبیرخانه، تعداد 148 اثر در بخش مسابقه و 29 اثر در بخش کودک هستند و این جشنواره در هشت نقطه در سطح شهر با حدود 90 اجرا از اقصی نقاط کشور در حال برگزاری است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.