×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اینستاگرام 2 - چگونه در اینستاگرام معروف شویم ؟ - اینستاگرام

اینستاگرام اکنون در اوج قدرت و محبوبیت خود از ابتدای فعالیتش تاکنون است و باید گفت ما با یک شبکه اجتماعی کاملا هوشمند با کاربرانی عجول و متعدد طرف هستیم. در این شبکه مانند دیگر شبکه های اجتماعی امکان اشتراک گذاری پست های دیگران وجود ندارد و افراد باید خودشان چشمه جوشان و ایجاد محتوای جدید باشند تا بتوانند تعداد افراد و فالوور های بیشتری داشته باشند. در این مطلب به این شوال شما پاسخ می دهیم که چگونه در اینستاگرام معروف شویم ؟ در ادامه با نت نوشت همراه باشید.

۳۰۰ میلیون کاربر فعال که همگی در روز حداقل یک تصویر را در این شبکه آپلود می کنند یک بستر شگفت انگیز را رقم زده که به هیچ عنوان نمی توان منکر قدرت این سیستم برای هر گونه کسب و کار و ایده شد.

برای موفقیت یا اصطلاحا معروف شدن در این شبکه راه های متنوعی را می توان ذکر کرد، در کنار شما به بررسی مواردی خواهیم پرداخت که ارتباط موثر تری را با مخاطبان این شبکه برای ما رقم خواهد زد و همگی آنها در کنار هم پاسخ این سوال است که:
چگونه در اینستاگرام معروف شویم ؟

سرمایه گذاری بر روی عکس های با کیفیت بالا

حتما می دانید که اینستا یک شبکه تصاویر محور است. این شبکه مملو است از تصاویر و ویدئو هایی که کاربران آپلود کرده اند. یکی از مواردی که کاربران را به مشاهده تصاویر گالری شما دعوت خواهد کرد استفاده از تصاویر باکیفیت از هر جهت است.
اینستاگرام اجازه آپلود تصاویر خیلی با کیفیت و حجیم را هم به کاربران نمی دهد و حداکثر توانایی ما در آپلود تصاویر ۱۰۸۰ در ۱۰۸۰ است. از این پس تصویر هایی را برای آپلود انتخاب کنید که از کیفیت خوبی برخوردار باشند!

برای ارسال پست های خودتان زمانبندی داشته باشید

ارسال پست های توسط شما در اینستا با زمانبندی و طبق برنامه برای شما یک دیسیپلین به حساب خواهد آمد. سعی کنید روزانه در ساعتی مشخص تصویری را آپلود کنید. کم کم خواهید یافت که چه زمانی بهترین گزینه برای ارسال مطالب شما است. طبق تجربیات من عموما کاربران اینستا در ساعات اولیه روز کمتر فعالیت می کنند و کمتر شاهد لایک های فالوئر ها هستید، اما در اوقاتی مثل بعد از نهار و قبل از خواب شب (ساعات انتهایی شب)، بیشترین ترافیک را در اینستا خواهید یافت و مسلما بیشترین لایک را خواهید گرفت.

ار هشتگ های خوب استفاده کنید !

هشتک راه جالبی است که در اینستا برای یافتن محتوا ها و یا پست های کاربران در موضوعات مختلف استفاده می شود. اگر با هشتک های روز آشنایی دارید که چه خوب! اما همیشه سعی کنید مرتبط با موضوع تصویر و محتوای خودتان از هشتک های کاربردی صحیح استفاده کنید.
لازم به توضیح می دانم که هشتک ها در زبان فارسی خیلی ساده به این روش استفاده می شوند: مثلا #ایران یا #نت_نوشت همانطور که میبینید به جای اسپیس از _ استفاده می شود.توجه داشته باشید که حتما از هشتک ها استفاده کنید، در غیر این صورت هیچ کسی شما و تصویر شما را نخواهد یافت و تصاویر شما به عنوان یک مهره سوخته خواهد ماند!

از نرم افزار های ویرایش و مدیریت تصویر کمک بگیرید

روزانه بیش از ۷۰ میلیون تصویر در اینستاگرام آپلود می شود که همین باعث یک رقابت تنگاتنگ میان کاربران برای تصاحب لایک و فالوئر بیشتر خواهد بود! برای اینکه در اینستاگرام معروف شوید باید برای عکس هایتان وقت بگذارید و از میان انبوه برنامه های ویرایش و افکت گذاری یکی را انتخاب کنید و با تسلط بر توانایی های آن تصویر هایی را ایجاد کنید که ارزش مرور در کسری از ثانیه را داشته باشند.

افراد را در تصاویر هایتان تگ کنید

یکی از راه های مرسوم برای معروف شدن در اینستاگرام تگ کردن افراد در پست ها و تصاویر ارسالی است. بسیار ساده است، کافی است قبل از ارسال تصویر در صفحه ای که مطالب مربوط به نوشته را ویرایش می کنید دنبال Tag People بگردید، با ذکر نام کاربری هر فرد می توانید او را تگ کنید. زیبایی تگ کردن این است که هر کسی را که خواستید می توانید در تصاویر خودتان تگ کنید و همین باعث جلت توجه دیگران به تصاویر و مطالب شما خواهد شد. وقتی شما کسی را تگ می کنید برای او پیامی مخابره خواهد شد و تصویر شما در صفحه پروفایل او به نمایش در خواهد آمد که این خودش راه جالبی برای جلب توجه افراد است!

با فالوئر های خود تعامل داشته باشید

حتما حتما اگر دیدگاهی داشتید با کمال میل پاسخ دهید و با روی باز پذیرای نظرات افراد باشید، اگر فردی برای تمامی پست های شما دیدگاه می گذارد حتما به صفحه اش بروید شما هم متقابلا دیدگاه بگذارید، اینها همان روابط وبلاگی است که اگر این کار را نکنید ان فرد را از دست خواهید داد!
مراقب فالوئر هایتان باشید و تک تک به دیدگاه های آنها پاسخ دهید و بدانید که شما در کنار آنها معنا می یابید.

کالا و خدمات و اتفاقات موثر و خوب را ترویج دهید

اگر کمپینی راه می افتد و کاربران به صورت دسته جمعی راجع به یک مسئله اتفاق نظرشان را اعلام می کنند حتما شما هم کنار ننشینید و بدانید از ملزومات ارتباط موثر در شبکه های اجتماعی همین حرکت های جمعی است، مثلا کمپین های قطره قطره و یا نریختن آشغال رو زمین و …

منبع: نت نوشت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.