پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تصادف در کلاچای جان یک نفر را گرفت/دختر ۱۸ ساله در آتش سوخت
    03 شهریور 1397 - 15:52
    شناسه : 136186
    0

    سروان محمودخواه با بیان اینکه برخورد پراید و پژو پارس در کلاچای رودسر یک کشته برجای گذاشت، گفت: در این تصادف خودروی پراید هنگام دور زدن در دوربرگردان در خلاف جهت با خودروی پژو پارس بشدت برخورد کرد و آتش گرفت. رئیس پاسگاه پلیس راه چابکسر-رودسر گفت: بر اثر برخورد پراید و پژو پارس در […]

    پ
    پ

    2539149 260 1024x510 885x441 - تصادف در کلاچای جان یک نفر را گرفت/دختر ۱۸ ساله در آتش سوخت - ;gh]hd

    سروان محمودخواه با بیان اینکه برخورد پراید و پژو پارس در کلاچای رودسر یک کشته برجای گذاشت، گفت: در این تصادف خودروی پراید هنگام دور زدن در دوربرگردان در خلاف جهت با خودروی پژو پارس بشدت برخورد کرد و آتش گرفت.

    رئیس پاسگاه پلیس راه چابکسر-رودسر گفت: بر اثر برخورد پراید و پژو پارس در محدوده کمربندی شهر کلاچای یکی از سرنشینان پراید جان خود را از دست داد.

    سروان محمودخواه افزود: در این تصادف خودروی پراید هنگام دور زدن در دوربرگردان در خلاف جهت با خودروی پژو پارس بشدت برخورد کرد و آتش گرفت.

    وی اضافه کرد: مردم راننده و ۳ نفر از سرنشینان پراید را بیرون آوردند ولی یکی از سرنیشنان که دختری ۱۸ ساله بود در آتش سوخت.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.