×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

جمشید ظهیری

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از گازرسانی به ۲۷ روستای شهرستان لنگرود خبر داد.

به گزارش «بامردم»، مهندس جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اعلام خبر گازرسانی به ۲۷ روستای شهرستان لنگرود اظهار داشت: با گازرسانی به این روستاها مجموع روستاهای بالای ۲۰ خانوار برخوردار از گاز به ۹۶ روستا رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان در روستای شکرکش اطاقور لنگرود گفت: در دولت قبل گازرسانی به ۱۲۰۰ روستا تصویب شد ولی بدلیل عدم تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آن انجام نشد.

مهندس ظهیری ادامه داد: در گیلان از بند «ق» تبصره دو قانون بودجه ۹۳ بخوبی استفاده شد و با کمک همکاران و پیمانکاران توانمند پروژه ها با سرعت زیادی اجرا و به بهره برداری رسید و هم اکنون نیز پروژه ها با سرعت بالایی در حال اجراست.

وی یکی از عوامل مهم سرعت پروژه ها را  وجود هماهنگی های بالا بین دستگاههای اجرایی با درایت استاندار محترم اعلام داشت

همچنین در این مراسم اسماعیلی رئیس گاز لنگرود اعلام داشت: با افتتاح این روستاها در لنگرود که برای اجرای آنها ۴۶ میلیارد ریال هزینه شده است درصد بهره مندی خانوارهای روستایی این شهرستان به ۹۰ درصد رسیده است.

در این مراسم جوادنیا فرماندار شهرستان لنگرود از خدمات شرکت گاز در منطقه تشکر ویژه کرد و از مهندس ظهیری بخاطر استفاده از ظرفیتهای قانونی جهت خدمت رسانی برای استان و شهرستان لنگرود تشکر و قدردانی نمود.

فرماندار لنگرود بیان داشت: در زمان شاه از مردم می ترسیدند و خدماتی به مردم نمی دادند و همه پولها را در کارخاتجات خارجی سرمایه گذاری می کردند ولی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی و به همت بنیانگذار کبیر انقلاب خدمات گسترده ای به مردم داده شده است

وی در پایان اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به روستاها شده است که افتتاح ۲۷ روستای لنگرود گوشه ای از این توجهات است.

گازرسانی لنگرود

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.