×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

خوراک - به بهانه فرش قرمز نشست شهر خلاق خوراک - رشت

رشتوند نوشت: امام خامنه‌ای(مدظله العالی) : «حق مردم است که از مسؤولانشان کار و تلاش و ابتکار و اقدام به موقع و رفتار مسؤولانه بخواهند؛ و وظیفه مسؤولان است که پاسخگو باشند و آنچه را که وظیفه آنهاست، انجام دهند»

شنیده های رشتوند حاکی است نشست شهرهای خلاق به میزبانی شهرداری رشت در تاریخ ۲۰ آذر ۹۷ صورت خواهد پذیرفت. نشستی که بر اساس شنیده های غیر رسمی چند میلیارد تومان هزینه برای مردم رشت در پی خواهد داشت و با رای هر ۱۱ عضو محترم شورای شهر رشت اعم از ریش سفیدانی که مدام دم از حیف و میل بیت المال و وضعیت بد معیشتی مردم میزنند و هم جوانانی که منتقد شهر خلاق و عملکرد امور بین الملل شهرداری بوده اند برای اجرا به شهرداری تحمیل شد.

با توجه به ابعاد این رویداد و شرکت بیش از ۱۵۰ نماینده از کشورهای غربی ، آسیا ، آفریقا و … مشخص نیست چرا اخبار ، پوسترها، تبلیغات سمعی و بصری چنین رویدادی که تنها ۳ ماه مانده تا زمان برگزاری آن در هیچ رسانه ای منعکس نمیشود.

خبرنگار رشتوند در پی کسب اطلاعات تکمیلی به برخی واحدهای مرتبط با برگزاری این رویداد در شهرداری مراجعه نموده که پاسخ همه آنها یکسان است ” تنها فرد مطلع از جزئیات برگزاری این رویداد مدیر برنامه های یونسکو ( که اتفاقا مسئول امور بین الملل شهرداری رشت هم می باشد ) است”.

در راستای شفافیت و اطلاع رسانی به رشتوندان جهت برگزاری هر چه با شکوه تر این رویداد شایسته است مدیر محترم برنامه های یونسکو در رشت اطلاعاتی را جهت دسترسی مطبوعات و شهروندان در اختیار رسانه ها قرار دهد. سوالات پیرامون این نشست به شرح ذیل می باشند :

۱ – آیا هر ۱۱ عضو شورا رای به برگزاری این نشست با هزینه شهرداری رشت داده اند ؟ یا این موضوع صحت ندارد؟

۲- آیا درست است که هزینه بلیط رفت و برگشت ، ویزا ، اسکان و خوراک و هدایای میهمانان تمام و کمال بر عهده شهرداری رشت می باشد ؟

۳- آیا مبلغ ۳٫۵ میلیارد تومان برآورد شده هزینه برگزاری این نشست صحیح است ؟ مبلغ صحیح بودجه این رویداد چقدر است ؟

۴- با توجه به فشارهای غرب بر ملت ایران آیا فرش قرمز پهن کردن و برگزاری چنین نشست هایی با بیانات مقام معظیم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی سازگار است ؟

۵- حامیان برند شهر خلاق ، آورده این برند ( هزینه ) از ابتدا تا کنون را تنها بصورت تیتر وار برای شهر رشت ، مردم رشت و کشور و نظام برشمرند.

۶- با توجه به عدم برخورداری رشت از جاذبه های توریستی و وجود جاذبه های چاله و چوله ای خیابانها ، موزه لوله های بتنی فاز دوم معلم ، تاریکی سطح شهر ، آبیاری تانکری و … اعضاء محترم که در میان آنها چندین ریش سفید با تجربه ( و حامی این نشست ) نیز وجود دارد بفرمایند آیا به فکر آبروی شهر هستید تا لااقل گردشگری چاله چوله ای رشت را به رخ میهمانان شرقی و غربی نکشیم ؟

در پایان لازم به ذکر است پاسخ به سوالات فوق تنها جهت تنویر افکار عمومی است و چه بسا دریافت پاسخهای منطقی از اعضای محترم شورای شهر و حامیان این برند و مدیر محترم برنامه های یونسکو مسبب برگزاری هر چه بهتر این رویداد گردد.

هشدارهای امام خامنه ای مدظله العالی نسبت به برداشتهای نامشروع از بیت المال برداشت‌های غیرمنصفانه از بیت‌المال، نامشروع، گناه و خیانت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است. قطعاً در گذشته کوتاهی شده است. البته دشمنان می‌خواهند این را مستمسکی برای دشمنی علیه مردم ایران به دست بگیرند. ما برای فقر مردم جلسه می‌گذاریم اما مستی حاصل از اشرافی‌گری را کأنه نمی‌شناسیم. با پدیده‌ اشرافی‌گری و برداشت‌های نامشروع از بیت‌المال باید به شدت برخورد شود. اگر این مسئله پیگیری نشود اعتماد مردم به نظام سلب خواهد شد. رشتوند آماده درج پاسخ بزرگواران در خصوص سوالات شفاف و مشخص در خصوص این نشست می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.