پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بارندگی در نوار شمالی کشور در پایان هفته
    09 شهریور 1395 - 12:14
    شناسه : 13730
    0

    کارشناس هواشناسی از بارش باران در نوار شمالی کشور در پایان هفته خبر داد. به گزارش «بامردم»، محمد اصغری با بیان اینکه این روزها سفرهای تابستانی به اوج خود می رسد گفت: بستر برای رگبار و رعد و برق و بارش در نوار شمالی کشور از جمله آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل مهیاست. وی با […]

    پ
    پ

    هواشناسی

    کارشناس هواشناسی از بارش باران در نوار شمالی کشور در پایان هفته خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، محمد اصغری با بیان اینکه این روزها سفرهای تابستانی به اوج خود می رسد گفت: بستر برای رگبار و رعد و برق و بارش در نوار شمالی کشور از جمله آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل مهیاست.
    وی با بیان اینکه امروز و فردا در استان گیلان بارندگی قابل توجهی نداریم افزود: با دور شدن از سواحل دریای خزر و نزدیک شدن به ارتفاعات البرز مثل قزوین، شرق مازندران و ارتفاعات تهران بارندگی برای امروز و فردا مهیا می شود.
    اصغری از ورود موج بارشها از روز پنجشنبه به کشور خبرداد و گفت:  بارندگی در استان های اردبیل، گیلان، آذربایجان غربی، شرقی،‌اردبیل، قزوین، زنجان ، گیلان و حتی شمال شرق کشور پیش بینی می شود .
    این کارشناس هواشناسی افزود: کماکان در شرق کشور وزش باد، در برخی مواقع همراه با ریزش گرد و خاک پیش بینی می شود.
    اصغری از کاهش شرجی بودن هوا در استان خوزستان خبرداد و گفت: اما باید توجه کرد با سرعت گرفتن وزش باد در کشور عراق شرایط برای گرد و غبار در خوزستان، ایلام و کرمانشاه مهیاست.
    وی با اشاره به دمای هوای کشور در روزهای آینده گفت: با توجه به بارش در بخش های شمالی کشور کاهش دما را در پیش خواهیم داشت به همین جهت از هموطنان خواستاریم تا در اواخر هفته از شنا کردن در سواحل خزر اکیدا خودداری کنند.
    اصغری ادامه داد: استان کرمان روند افزایش دما را همچنان در پیش خواهد داشت.
    وی با بیان اینکه از هفته بعد تا حدودی می توان وزش بادهای پاییزی را در کشور حس کرد گفت: وزش بادها باعث می شود تا به باغداران هشدار دهیم تا سمپاشی درختان خود را در اوایل صبح و شامگاه انجام دهند.
    این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: پنج شنبه و جمعه کاهش دما در پایتخت را پیش بینی می کنیم.
    خبرگزاری صداوسیما

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.