×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

41563 - سیاست‌های دولت تدبیر و امید برای سربلندی ایران عزیز است / باید تلاش کنیم برای رسیدن به اهداف هم‌افزایی داشته باشیم - امیر جانبازی

امیر جانبازی در نشست با دبیران احزاب شهرستان لاهیجان گفت: باید جلسات اینچنینی بیش‌ازپیش برگزار شود تا نظرات همدیگر را بشنویم و آشنا شویم، حتی در این جلسه نیز از همه طیف‌های سیاسی دعوت‌شده است تا بتوانیم پای صحبت همه بنشینیم.

وی بابیان اینکه همواره در صحبت‌هایم می‌گویم که ظرفیت شهرستان در همه ابعاد بسیار خوب و زبان زد است، عنوان کرد: آن چیزی که برای توسعه و پیشرفت بیشتر شهرستان اهمیت دارد انسجام است، همین جلسات نیز در این راستا برگزار می‌شود، باید همه تلاش کنیم تا برای رسیدن به اهداف هم‌افزایی داشته باشیم و این جلسات می‌تواند ما را در این مهم یاری کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان با تاکید بر هم افزایی احزاب برای پیشبرد امور، گفت: تا زمانی که خانه احزاب لاهیجان تشکیل شود، در فرمانداری و در هر محل دیگری که از ما بخواهید  پای صحبت عزیزان خواهیم نشست چراکه برای رسیدن به اهداف  نیاز به همکاری همه عزیزان داریم.

وی گفت: سیاست‌های حزبی احزاب شهرستان برای کمک به ما بسیار اهمیت دارد، هیچ‌کدام از احزاب را در تقابل با مجموعه فرمانداری نمی‌بینیم و وحدت و همدلی را سرلوحه امور قرار داده ایم و اصلاً هم نمی‌خواهیم که شهرستان دچار تشنج و ناهماهنگی‌ها بشود.

سرپرست فرمانداری لاهیجان تأکید کرد: از ابتدای ورود بنده به شهرستان لاهیجان این را مشاهده کردید که تعامل را برقرار کردیم و همواره سعی بر حفظ این تعامل داریم، اما وقتی در یک جلسه رسمی به دولت بنده توهین می‌شود دیگر تعامل معنایی ندارد و باید پاسخ دهیم.

جانبازی ادامه داد: همگان شاهد بودند، هستند و خواهند بود که همیشه پاسخ‌های ما با احترام همراه بوده و در هیچ زمان و موقعیتی از نماینده دولت در شهرستان بی‌احترامی و بی‌عزتی نخواهید دید ولی این دلیل نمی‌شود که عزیزانی در جلساتی با حضور نماینده دولت، دولت را زیر سؤال ببرند و انتظار داشته باشند ساکت باشیم.

وی گفت: امکان ندارد در سخنرانی‌ها و در رسانه‌ها جمله‌ای و یا کلمه‌ای را از بنده ببینید که همراه با توهین باشد، بنده نمی‌پذیرم کسی جملاتش را با توهین به نماینده دولت همراه کند، اگر نقدی وجود دارد باید با احترام و عزت باشد دلیلی ندارد که به یکدیگر توهین کنیم، خارج از شخصیت حقوقی یک شخصیت حقیقی و انسانی داریم نباید از الفاظ رکیک برای یکدیگر استفاده شود، بنده این اجازه را نمی‌دهم اما به جهت حفظ وحدت در رابطه با توهین اخیر سکوت کردم و چیزی نگفتم.

وی افزود: بنده حاضر نیستم برای اینکه موقعیت خودم را حفظ کنم به شخصیت حقیقی‌ام توهین شود، در همه جلسات بیان می‌کنم که از ما نقد کنید اما باعزت و احترام و از کلماتی استفاده کنید که در شان خودتان باشد حداقل، ما که مدعی اخلاق‌مداری هستیم و ادعا می‌کنیم خلیفه خداوند هستیم بر روی زمین باید این موارد را رعایت کنیم.

جانبازی خاطرنشان کرد: ممکن است نقدی از ما داشته باشند و می‌توانند باعزت و احترام نقد کنند چون تاکنون از ما بی‌احترامی ندیده‌اند، نباید بداخلاقی شود این را تفرقه نمی‌گویند بلکه این عین تعامل است، وقتی بااخلاق نقد می‌کنید و نقد می‌شنوید یعنی تعامل دارید، بنده نسبت به بی احرامی اخیر به جهت احترام پاسخی ندادم و امیدوارم رعایت اخلاق مدنظر همگان قرار گیرد.

نماینده دولت در شهرستان لاهیجان گفت: بنده ثابت کردم اهل تعامل هستم و تعاملات لازم را نیز داشته‌ام، ولی این حق را به بنده بدهید که انتظارات خودم را از عزیزان مطرح کنم، بنده نماینده دولت اعتدالی هستم دولتی که سیاست‌های آن مشخص است و برای اجرای سیاست های آن در ابعاد استان و شهرستان اداراتی وجود دارند که وزرای آن‌ها عضو کابینه دولت است.

وی افزود: مگر می‌شود بااین‌وجود بنده حق انتخاب رئیس اداره دولتی خودم را نداشته باشم؟ رئیس اداره که وزیر مرتبط آن عضو کابینه دولت است باید همسو بوده و سیاست‌های دولت را اجرا کند و این حق باید به نماینده دولت داده شود تا در راستای اجرای سیاست‌های دولت مدیران خودش را انتخاب کند و این از وظایف همه دولت‌هاست.

سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: در مجموعه فرمانداری که مستقیماً تحت نظر فرماندار هستند برای تغییرات نباید از این‌وآن و افراد خارج از دولت اجازه بگیریم! می‌خواهیم معاون یا بخشدار بگذاریم مگر باید از این‌وآن اجازه بگیریم، تا زمانی که بخشدار و … در راستای اجرای سیاست‌های دولت قدم برمی‌دارند با ما همراه خواهد بود و اگر تشخیص دادیم که این‌طور نیست باید خداحافظی کنند.

جانبازی تصریح کرد: در ادارات نیز این‌چنین است، رئیس اداره‌ای که نتواند سیاست‌های دولت را اجرایی کند با او خداحافظی خواهیم کرد، بنده برای انتخاب برخی از روسای ادارات خیلی زیر سؤال رفتم ولی چون گزارشات و تحقیقات نشان می‌داد این افراد برخلاف سیاست‌های دولت قدم برنداشته‌اند انتخاب شدند و تا زمانی که سیاست‌های دولت مدنظرشان باشد و اجرا کنند همراه ما خواهند بود.

وی عنوان کرد: فرماندار یک مسئولیت حاکمیتی و نظارتی دارد، رئیس شورای تأمین شهرستان مسئولیت حکومتی و حاکمیتی دارد و اگر موردی پیش بیاید باید فرماندار پاسخگو باشد، وقتی در مقام پاسخگویی قرار می‌گیرم باید متناسب باسیاست‌هاعمل کنیم و اگر این سیاست‌ها موجب بروز مشکلاتی شد باید پاسخگو باشیم.

وی گفت: وجود احزاب یک ضرورت پذیرفته‌شده است و یک ضرورت اجتماعی است که باید در کنار هم باشند تا بتوانیم اهداف را پیش ببریم، این‌که سعادت مردم را بخواهیم برای ما بسیار مهم است و قطعاً همه احزاب نیز با این دید تشکیل می‌شوند و اساسنامه خود را تنظیم می‌کنند.

سرپرست فرمانداری لاهیجان خاطرنشان کرد: احزاب می‌توانند متناسب با اساسنامه خود و در چهارچوب قانون از ما کمک بخواهند و ما نیز در چهارچوب سیاست‌های دولت همراهی و کمک خواهیم کرد، بنده معتقدم سیاست‌های دولت تدبیر و امید برای رفاه مردم، برای سعادت مردم و سربلندی ایران عزیز است و در این راه پذیرای نظرات همه دوستان هستیم و سعی می‌کنیم این نظرات را در راستای رشد و توسعه عملیاتی کنیم.

وی گفت: احزابی که مجوز ندارند می‌توانند به فرمانداری مراجعه کنند و ما نیز با دقت و سرعت پیگیر امور صدور مجوز عزیزان خواهیم بود، عزیزانی بودند که تشریف آوردند و در همان روز دستور پیگیری دادیم تا بتوانند به‌صورت قانونی و با مجوز به فعالیت بپردازند.

جانبازی در پایان تأکید کرد: به‌عنوان نماینده دولت از بنده این انتظار را داشته باشید که اجرای سیاست‌های دولت را در پیش بگیرم و در این راستا حرکت کنم، هر عزیزی در محدوده فعالیت دولتی یعنی مدیران ادارات و … در چهارچوب سیاست‌های دولت قدم بردارند همراهشان خواهیم بود و در غیر این صورت عذرشان را خواهیم خواست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.