×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

n83027572 72537178 768x384 - حضور هشت ورزشکار گیلانی در بازی های پارا آسیایی ۲۰۱۸ - با مردم

مریم بخشی روز یکشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: میثم علیپور و مهری فلاحی به ترتیب به همراه تیم های ملی والیبال نشسته مردان و بانوان ایران و صابر رحیم پور در رشته دوچرخه سواری ورزشکاران گیلانی هستند که در بازی های پارا آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی حضور خواهند یافت.
وی ادامه داد: همچنین فهیمه عباسی و راضیه کاظم پور در رشته بوچیا، سامان رضی در رشته وزنه برداری قدرتی ، نادر عیوضی در رشته قایقرانی و زهرا غلامزاده در رشته تیراندازی دیگر ورزشکاران گیلانی هستند که به همراه کاروان ورزشی ایران عازم بازی های پاراآسیایی ۲۰۸ اندونزی خواهند شد.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: همچنین افسانه علیپور از گیلان به عنوان مربی تیم ملی بوچیا و جهانگیر فدایی نیز به عنوان سرپرست ، در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی حضور می یابند.
وی با ابراز امیدواری برای کاروان ورزشی ایران در بازی های پاراآسیایی تصریح کرد: منتظر درخشش و کسب مدال های رنگارنگ توسط ورزشکاران گیلانی حاضر در این دوره از رقابت ها هستیم و امیدواریم که این ورزشکاران همانند دوره گذشته بازی های پاراآسیایی بتوانند مدال های رنگارنگی را کسب کنند.
در دوره گذشته بازی های پاراآسیایی در اینچئون کره جنوبی ورزشکاران گیلانی موفق به کسب چهار مدال طلا و دو مدال نقره شده بودند که صادق حسنی و رسول آتش افروز از گیلان به همراه تیم فوتبال هفت نفره و مرتضی رمضانی دیگر ورزشکار گیلانی نیز همراه با تیم فوتبال پنج نفره ایران به مدال طلا و عنوان قهرمانی بازی های پاراآسیای ۲۰۱۴ رسیده بودند.
میثم علیپور نیز که در این دوره هم حضور دارد، به همراه تیم والیبال نشسته ایران به مدال طلا رقابت های پاراآسیایی اینچئون دست یافت، مهری فلاحی مدال نقره در رشته تیمی والیبال نشسته بانوان را کسب کرد و در وزنه برداری قدرتی نیز سامان رضی در دسته ۹۷ کیلوگرم مردان توانست به مدال نقره بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۴ دست یابد.
پس از اتمام بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی، از حدود دو هفته دیگر بازی های پاراآسیایی با حضور هشت ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست از گیلان برگزار می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.