×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

علی بهارمست - لایحه همسان سازی حقوق کارکنان شهرداری رشت به شورا ارسال شد - با مردم

حرف تازه نوشت: علی بهارمست طی نامه ای خطاب به سید امیرحسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تصویب و اجرایی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری از سال ۸۶ ، به تابعیت شهرداری رشت از قانون نظام هماهنگ پرداخت سال ۷۱ پرداخت.

وی در ادامه عدم تصویب آیین نامه جدید اداری و استخدامی کارکنان شهرداری ها علیرغم پیشنهاد به هیئت دولت طی سالیان گذشته را عامل بروز اختلاف و تبعیض قابل توجه در ارقام پرداختی حقوق کارکنان شهرداری ها با سایر دستگاه های مشمول قانون مذکور دانست و به طرح های ارائه شده از سوی نمایندگان در این خصوص پرداخت.

سرپرست شهرداری رشت تاثیر مخرب اختلاف در پرداخت ها را عامل بی انگیزگی و کاهش اثربخشی و بهره وری دانست و در ادامه به اقدامات دبیرخانه کلانشهر ها در خصوص ترمیم حقوق و دستمزد کارکنان اشاره کرد که بر این اساس مقرر شد ابتدا اراک به صورت پایلوت و سپس سایر شهرداری ها اقدام به تطبیق و همسان سازی حقوق کارکنان با قانون خدمات کشوری نمایند.

به گزارش حرف تازه علی بهارمست در تشریح اقدامات شهرداری های مشهد، اصفهان و کرج به مصوبه شوراهای شهرهای مربوطه اشاره کرد و اظهارداشت که این ما به تقاوت در فیش حقوقی کارکنان به صورت ماهانه تحت عنوان تفاوت تطبیق و عناوین دیگر پرداخت شده است.

سرپرست شهرداری رشت مصوبه شورای اسلامی شهر کرج را به شورا ارائه کرد و در ادامه این نامه درخواست اعمال و پرداخت ما به تفاوت حقوق و مزایای مندرج در حکم کارگزینی کارمندان شاغل در شهرداری رشت بر اساس قانون خدمات شهری، تحت عنوان تفاوت تطبیق یا عنوان دیگر به صورت ماهانه را مطرح کرد.

علی بهارمست همچنین با اشاره به ماده ۱۴ طرح طبقه بندی مشاغل مبنی بر اعطای رتبه به مشمولان قانون کار درخواست رتبه بندی کارکنان قرارداد کارگری با تایید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان را مطرح کرد تا رقم ما به تفاوت تحت عنوان رتبه در فیش حقوقی لحاظ گردد. وی در ادامه نوشت: بدیهی است در مورد شرکت های وابسته تسری مفاد این لایحه منوط به طی مراحل قانونی و اخذ مصوبه های مربوطه و تامین اعتبار مورد نیاز خواهد بود.

سرپرست شهرداری رشت در پایان خواستار مطرح شدن موضوع در صحن علنی و ابلاغ نتیجه به شهرداری رشت شد.

شایان ذکر است پیش از این علی بهارمست، مکاتباتی با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان و نمایندگان رشت نیز در خصوص افزایش حقوق کارکنان داشت که نشان از دغدغه سرپرست شهرداری رشت در خصوص وضع معیشت و سطح رفاه کارکنان دارد.

در ادامه تصاویر مکاتبه علی بهارمست با سید امیر حسین علوی را مشاهده می کنید:

1 - لایحه همسان سازی حقوق کارکنان شهرداری رشت به شورا ارسال شد - با مردم

2 - لایحه همسان سازی حقوق کارکنان شهرداری رشت به شورا ارسال شد - با مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.