شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مرد شماره ۲ داعش کشته شد
    10 شهریور 1395 - 1:49
    شناسه : 13779
    0

    منابع خبری از کشته شدن دومین فرمانده ارشد گروه تروریستی داعش که سخنگویی این گروه تروریستی را نیز برعهده داشت، خبر دادند. به گزارش «بامردم»، پایگاه خبری اعماق که وابسته به داعش است و اخبار این گروه تروریستی را منتشر می‌کند، از کشته شدن ابومحمد العدنانی، دومین فرمانده ارشد داعش و سخنگوی رسمی آن خبر […]

    پ
    پ

    منابع خبری از کشته شدن دومین فرمانده ارشد گروه تروریستی داعش که سخنگویی این گروه تروریستی را نیز برعهده داشت، خبر دادند.

    به گزارش «بامردم»، پایگاه خبری اعماق که وابسته به داعش است و اخبار این گروه تروریستی را منتشر می‌کند، از کشته شدن ابومحمد العدنانی، دومین فرمانده ارشد داعش و سخنگوی رسمی آن خبر داد.

    بر اساس گزارش پایگاه خبری اعماق، مرد شماره دوی داعش که رهبری این گروه تروریستی را در سوریه بر عهده داشت، در جریان عملیاتی در حومه حلب کشته شده است.

    خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد، بر اساس اعلام برخی منابع داخلی داعشی، العدنانی همچنین هماهنگ‌کننده اصلی داعش در حملات تروریستی این گروه در خارج از خاورمیانه بوده است.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.