×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

شورای شهر رشت - شهردار بومی انتخاب ویژه شورانشینان رشت - با مردم

سپیدخبر نوشت: پس از آنکه مسعود نصرتی قزوینی نژاد شهردار غیربومی رشت با طمع رسیدن به جایگاهی در وزارت کشور از سمت خود در شهرداری رشت استعفا داد این انتظار اجتماعی به وجود آمد که اینبار اعضای شورای شهر رشت در شصت و نهمین انتخاب شان برای شهردار رشت، فردی متعهد و بومی را انتخاب کنند.

اگرچه انتقادات مردمی بیشتر نسبت به عدم تعهد نصرتی به شهر رشت بوده و همین موضوع سبب آن شد که رشتوندان و رسانه ها بر حضور گزینه ای بومی در شهرداری رشت تاکید داشته باشند، اما نکته دیگر ماجرا عملکرد مناسب در دوران تصدی بر شهرداری رشت به عنوان حلقه مفقوده کارنامه نصرتی بوده است.

با این حال عصر دیروز آنطور که برخی رسانه ها منتشر کردند، اعضای شورای شهر رشت بر روی نام ۹ کاندیدای نهایی برای تصدی بر شهرداری رشت به اجماع رسیدند. ۹ نفری که اگرچه گزینه غیررشتی در آن وجود داشت، اما هرچه که بود تمام این ۹ نفر گیلانی بودند و این تعهد وجود خواهد داشت که از شهرداری رشت به عنوان سکوی پرتاب استفاده نشود.

گفتنیست به نظر می رسد با توجه به تصمیم جدی اعضای شورا برای تمکین به خواست عمومی در انتخاب شهردار بومی، شصت و نهمین شهرداررشت قطعاً فردی غیربومی نخواهد بود و شورانشینان از میان گزینه های موجود شهردار آینده رشت را انتخاب خواهند کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.