×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

n83033274 72546880 - حاشیه‌های دربی گیلان؛ از سنگ‌پرانی تا فحاشی - انزلی

به گزارش خبرنگار ایرنا – از رقابت های یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، تیم سپیدرود رشت عصر جمعه در ورزشگاه تختی بندرانزلی میهمان ملوانان بود؛ رقابت ۲ رقیب دیرینه که همواره دارای تنش های مختلف بوده و با وجود درخواست مسئولان و پیشکسوتان فوتبال استان مبنی بر رعایت اصول اخلاقی و منش پهلوانی، این مولفه های اصیل ورزش رعایت نشد و طرفداران هر ۲ تیم، به سوی هم سنگ پرانی کردند.

بازی در اواخر نیمه نخست به قدری متشنج شد که علی کریمی سرمربی سپیدرود رشت ترجیح داد حتی به قیمت از دست دادن سه امتیاز این بازی، بازیکنانش را از زمین بیرون بکشد اما با وساطت مسئولان ، این غائله ختم به خیر شد و پس از ۲۰ دقیقه تاخیر، بازیکنان پس از ورود به زمین با یکدیگر دست داده و مسابقه را از سر گرفتند.

اما دوباره تنش از سوی هواداران ۲ تیم آغاز شد و دشنام ها و ناسزاها، فضای ورزشگاه را آلوده کرد؛ ادامه این حاشیه ها همراه با پرتاب سنگ ، منجر به شکسته شدن سر کودک خردسال طرفدار ملوان، بد حالی یکی از طرفداران مسن این تیم و نیز مصدومیت چند تن از هواداران سپیدرود شد. ترکش سنگ باران ها در ورزشگاه، داوران این دیدار را نیز بی نصیب نگذاشت و کمک داور، از پرتاب سنگ آسیب دید و داور میدان نیز دستور توقف مسابقه را داد.

بازیکنان ذخیره سپیدرود رشت هم حین گرم کردن خود در پشت دروازه تیمشان، با شماری از خبرنگاران درگیری فیزیکی پیدا کردند.

اگرچه دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ پوشان رشتی پایان یافت اما به طور حتم، طرفداران، بازنده اصلی هستند چراکه نتوانستند فرهنگ بالای مردم استان گیلان را به نمایش بگذارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.