پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41538 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • موفقیت های دولت نباید با اندیشه های جناحی زیرسوال برود
    10 شهریور 1395 - 15:27
    شناسه : 13819
    0

    استاندار گیلان با اشاره به موفقیت های بی شمار دولت تدبیر و امید گفت: این موفقیت ها، موفقیت های مربوط به نظام اسلامی ایران است و نباید با اندیشه های جناحی و حزبی زیر سوال برود. به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی روز چهارشنبه در همایش تجلیل از عوامل اجرایی اردوی راهیان نور گیلان، توسعه پایدار […]

    پ
    پ

    82212134-70983248

    استاندار گیلان با اشاره به موفقیت های بی شمار دولت تدبیر و امید گفت: این موفقیت ها، موفقیت های مربوط به نظام اسلامی ایران است و نباید با اندیشه های جناحی و حزبی زیر سوال برود.

    به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی روز چهارشنبه در همایش تجلیل از عوامل اجرایی اردوی راهیان نور گیلان، توسعه پایدار و ماندگار را مبتنی براخلاق و حفظ آثار و ارزش های اصیل انقلابی عنوان کرد.
    وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس علاوه بر فرصتی برای یادگیری درس ایثار، شهادت، شهامت، اعتقاد، آرمان گرایی، خداباوری و درستی و اخلاص و صداقت، به عنوان یکی از اصول جدانشدنی انقلاب اسلامی است.
    نجفی با اشاره به اینکه شهدای دوران دفاع مقدس ادامه دهنده راه و اندیشه شهیدانی همچون رجایی و باهنر بودند، افزود: امروز باید با تأسی به آن اندیشه های ناب و خالص، ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
    وی با تاکید براینکه رعایت نکردن اخلاق، پاکدستی و پاکدامنی به هیچ عنوان قابل تحمل نیست، تصریح کرد: فرزندان این مرز و بوم برای آموختن درس ایثار ، مقاومت و ایستادگی درمقابل زورگویان به این اردوها اعزام می شوند.
    استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام درجامعه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: پیروزی در خرمشهر و فتح آن نیز حاصل وحدت و یکپارچگی همه نیروهای نظامی ، انتظامی و بسیج مردمی بود.
    نجفی با تاکید بر لزوم حفظ روحیه وحدت در جامعه با توجه به شرایط منطقه و جهان تصریح کرد: تمام حرکت های دشمنان در منطقه در برابر کشورهای دیگر و همچنین ایجاد گروهک های تکفیری و داعش، با هدف ایجاد مزاحمت برای ایران اسلامی است.
    وی با تاکید بر لزوم فراهم سازی زمینه ها و امکانات لازم و تشویق در راستای افزایش حضور داوطلبانه دانش آموزان در اردوهای راهیان نور گفت: راهیان نور، باید فرصتی برای بازسازی باشد و استانداری گیلان اعتبار لازم برای اعزام دانش آموزان به این اردوها را اختصاص می دهد.
    نجفی با اشاره به افتتاح پروژه های مختلف با حضور سه تن از دولتمردان در هفته دولت در گیلان افزود: امروز با افتخار اعلام می کنیم که تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان گازدار شده و شاخص بهره مندی 63درصدی در سال 1391 ، در سال جاری به 92درصد رسیده است .
    وی با بیان اینکه تا پایان امسال گیلان استان سبز اعلام می شود، تصریح کرد: چنین کارهای بزرگی نباید با اندیشه های جناحی و حزبی زیر سوال برده و علاوه بر رعایت انصاف، باید عملکردهای مثبت دولت به مردم اعلام شود.
    وی تاکید کرد: موفقیت دولت و تبلیغ عملکرد مثبت آن، به حساب موفقیت نظام اسلامی ایران گذاشته می شود چرا که دولت ها می آیند و می روند، ولی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگار است .
    در سال تحصیلی 95 – 94 ، 36 هزار نفر از استان گیلان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند که 15 هزار و 734 نفر دانش آموز بودند./ایرنا

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.