جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزون بر 20 هزار کلاس در گیلان آماده است
    31 شهریور 1397 - 13:38
    شناسه : 138399
    0

    مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: 20 هزار و 700 کلاس درس برای علم آموزی دانش آموزان استان در سال تحصیلی 98 – 97 آماده شده است.

    پ
    پ

    درس - افزون بر 20 هزار کلاس در گیلان آماده است - آموزش و پرورش گیلان

    به گزارش خبرنگار ایرنا، نادر جهان آرای روز شنبه در آیین بازگشایی آغاز سال تحصیلی کلاس اولی ها در دبستان پسرانه نبوت در رشت افزود: پنج هزار و 265 مدرسه نیز در سال تحصیلی 98 – 97 پذیرای دانش آموزان در شهرستان های مختلف استان گیلان است.

    وی با تبریک آغاز بهار علم و دانش کلاس اولی ها خطاب به آنها اظهار داشت: تا امروز در کنار پدر و مادر از فضای منزل لذت می بردید اما امروز وارد خانه دیگری به نام مدرسه شده اید.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از دانش آموزان خواست تا رعایت نظم و انضباط در مدرسه را مورد توجه قرار داده و برای فراگیری علم و دانش تلاش کنند.

    وی با بیان توصیه هایی به معلمان و اولیاء دانش آموزان تصریح کرد: دانش آموزان به فضای با نشاط و مفرح در خانه و مدرسه نیازمندند بنابراین اولیاء و همکاران در مدرسه تا می توانند فضایی شاد را برای آنان فراهم کنند.

    جهان آرای با اشاره به اهمیت مشارکت اولیاء، مسئولان و موسسه های مردم نهاد خاطر نشان کرد: به مشارکت و همراهی این گروه ها نیازمندیم.
    وی ضریب مشارکت در استان های مختلف را متفاوت دانست و اظهار داشت: با توجه به پیشینه فرهنگی در گیلان، به هر دلیلی ، ضریب مشارکت اولیاء، موسسه ها و نهادهای مختلف نسبت به برخی استان های دیگر پایین تر است.

    32 هزار و 190 کلاس اولی و 28 هزار و 542 کلاس هفتمی امروز (شنبه) راهی مدرسه شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.