جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آستارا از نظر تعداد تشکل‌های مردم نهاد جزو شهرستان‌های پیشرو گیلان است / از ظرفیت صنفی معلمان استفاده شود
    01 مهر 1397 - 8:00
    شناسه : 138445
    0

    فرماندار آستارا گفت: آستارا با داشتن 15 تشکل مردم نهاد، از نظر تعداد این تشکل ها جزو شهرستان های پیشرو گیلان است و مشارکت آنها توسعه متوازن را درپی خواهد داشت.

    پ
    پ

    n83040467 72559598 - آستارا از نظر تعداد تشکل‌های مردم نهاد جزو شهرستان‌های پیشرو گیلان است / از ظرفیت صنفی معلمان استفاده شود - آستارا

    به گزارش ایرنا؛ یونس رنجکش روز شنبه در نشست با هیات مدیره انجمن اسلامی معلمان در فرمانداری آستارا افزود: معلمان به عنوان مرجع اجتماعی و قابل احترام باید در هدایت تحصیلی و اجتماعی و روند توسعه نقش موثر ایفا کنند.

    وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید به حضور و مشارکت مردم در صحنه های اجتماعی و سیاسی اعتقاد دارد و بر این اساس برای ساماندهی تشکل آنها و بهره‌مندی صحیح از آن تلاش می شود.

    وی ادامه داد: تشکل های اجتماعی و سیاسی باید بر اساس ضوابط و اساسنامه ها فعالیت کنند و از سال گذشته برای بهره‌مندی از آن، اقدامات خوبی توسط فرمانداری انجام شده است.

    رنجکش گفت: آستارا با داشتن 15 تشکل مردم نهاد، از نظر تعداد این تشکل ها جزو شهرستان های پیشرو گیلان است و مشارکت آنها توسعه متوازن را درپی خواهد داشت.

    او افزود: انجمن اسلامی معلمان آستارا به دلیل حضور چهره های موثر از معلمان و فعالان سیاسی و اجتماعی می تواند در اعتلای جامعه نقش مهمی داشته باشد.

    شهرستان بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و حدود یک هزار معلم در 150 مدرسه دولتی و غیردولتی آن به 17 هزار دانش آموز تدریس می کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.