جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات مشترکین یکی از اهداف اصلی شرکت گاز است
    01 مهر 1397 - 18:34
    شناسه : 138501
    0

    چهارمین جلسه رسیدگی به شکایات در سال 97 به ریاست حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

    پ
    پ

    o ca2b4a5d - پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات مشترکین یکی از اهداف اصلی شرکت گاز است - گاز گیلان

    به گزارش روابط عمومی گاز گیلان- در این جلسه مهندس اکبر با اشاره به تلاش مضاعف کلیه پرسنل شرکت در جهت کاهش نبود خوانی، پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات وارده را ضروری برشمرد و گفت: پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات متقاضیان و مشترکین یکی از اهداف اصلی شرکت گاز است.

    وی همچنین با اشاره به لزوم سهولت اعلام کارکرد صورتحساب از طریق سامانه تلفنی 3415، بر فراهم ساختن امکان پرداخت صورتحساب از طریق بارکد خوان در اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان تاکید کرد و گفت: شرکت گاز استان گیلان همچنین در جهت تسهیل روند پرداخت صورتحساب گاز راه های متعددی را برای پرداخت فراهم نموده و علاوه بر این به منظور فرهنگ سازی رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برنامه ای را برای تقدیر از مشترکین خوش حساب تدارک دیده است.

    در ادامه این جلسه گزارش خروجی شکایات مردادماه به سمع و نظر اعضای کمیته رسانده شد و حاضرین در جلسه در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

    همچنین در این جلسه مقرر گردید جهت مرتبط شدن شماره های اشتراک به تلفن ثابت مشترکین برای اعلام صورتحساب گاز هماهنگی های لازم با شرکت مخابرات بعمل آید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.