جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • توزیع 40 میلیارد ریال ماشین‌آلات کشاورزی ارزان‌قیمت
    11 شهریور 1395 - 9:42
    شناسه : 13853
    0

    فرماندار لاهیجان با اشاره به برداشت مکانیزه حدود 50 درصدی محصولات کشاورزی شهرستان در سال جاری، گفت: همچنین امسال 40 میلیارد ریال ماشین‌آلات کشاورزی ارزان‌قیمت در بین کشاورزان توزیع شده است. به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با مدیریت علمی و استفاده از نخبگان ظرف سه سال گذشته […]

    پ
    پ

    احمدی فرماندار لاهیجان

    فرماندار لاهیجان با اشاره به برداشت مکانیزه حدود 50 درصدی محصولات کشاورزی شهرستان در سال جاری، گفت: همچنین امسال 40 میلیارد ریال ماشین‌آلات کشاورزی ارزان‌قیمت در بین کشاورزان توزیع شده است.

    به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با مدیریت علمی و استفاده از نخبگان ظرف سه سال گذشته به اصلاح شاخص‌های اقتصادی و سیاسی پرداخته است، اظهار کرد: دولت بازار را از آشفتگی نجات داد، به تولیدات داخلی رونق بخشید و کسب و کار تجارت را از حال رکود به حالت پویا تبدیل کرد.

    وی برجام را که یکی از آرزوهای مردم دانست که به دنبال آن ارتباط با کشورهای بزرگ صنعتی و سیاسی صورت گرفت و افزود:‌ در فضای برجام اقتصاد کشور دگرگون شد و اکنون زمینه بالندگی و پویایی کشور فراهم است.

    فرماندار لاهیجان با اشاره به عملکرد هفته دولت امسال در این شهرستان، تصریح کرد: 156 پروژه با اعتباری بالغ بر480 میلیارد ریال در شهرستان لاهیجان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت که نسبت به هفته دولت سال گذشته 76 درصد افزایش از لحاظ اعتباری و 38 درصد افزایش در تعداد پروژه‌ها را نشان می‌دهد.

    این مقام مسئول ادامه داد: نمونه بارز این پروژه سبز شدن شهرستان از لحاظ گازدار شدن است که همه روستاهای شهرستان لاهیجان به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و همت دولت تدبیر و امید و پشتیبانی استاندار گیلان گازدار شدند. اکنون به 180 روستای لاهیجان گازرسانی صورت گرفته است.

    احمدی با بیان اینکه در بخش راه روستایی سال گذشته 240 کیلومتر احداث شد، عنوان کرد: این میزان در سال جاری  به 300 کیلومتر رسیده است که با وجود مناسب بودن، باید افزایش یابد.

    وی با اشاره به برداشت مکانیزه حدود 50 درصدی محصولات کشاورزی شهرستان در سال جاری، گفت: همچنین امسال 40 میلیارد ریال ماشین‌آلات کشاورزی ارزان‌قیمت در بین کشاورزان توزیع شده است.

    فرماندار لاهیجان از احداث 7 بیمارستان در استان خبر داد که یک مورد مربوط به شهرستان لاهیجان است و یادآور شد: 56 درصد مطالبات چایکاران پرداخت شده است که به دنبال آن هستیم کل مطالبات  چایکاران هرچه سریعتر پرداخت گردد./ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.