×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان گفت: دقت و سلامت انجام سرشماری، به توسعه همه جانبه کشور کمک می کند.

به گزارش «بامردم»، محمد علی محمدی در جلسه هماهنگی اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن با معاونان فنی ستاد شهرستانها افزود: سرشماری یکی از مهم ترین ابزارهایی است که می تواند برای توسعه کشور مورد استفاده قرار گیرد.
وی اظهارکرد: انجام کارگسترده ای همچون سرشماری بدون تعامل با یکدیگر و بدون همکاری با سازمان های دیگر امکان پذیر نیست و دقت و سلامت انجام این کار به توسعه همه جانبه کشور کمک می کند.
وی تصریح کرد: در مرحله اول هرچقدر ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گیلان قوی تر و بهتر عمل کند، سرویس دهی ستاد به ماموران سرشماری در شهرستانها مناسب تر خواهد بود.
مدیر اجرائی ستاد سرشماری نفوس و مسکن در استان گیلان با تاکید براینکه نهایت همکاری از طرف سازمان برنامه وبودجه صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: دقت خواهد شد که همه امور بر اساس برنامه ریزی و به موقع انجام شود .
رئیس سازمان برنامه وبودجه گیلان در خصوص مسائل امنیتی مربوط به سرشماری نیز بر لزوم هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی و مسئو لان امنیتی هر منطقه تاکید کرد تا برای پرسشگران در حین اجرا مشکل ایجاد نشود.
محمدی یادآورشد: گروه های مرجع اعم از ائمه جمعه، روحانیان می توانند در تسهیل بسیاری از مسائل مربوط به سرشماری کمک کنند و راه را برای اعضای ستاد باز کنند.
وی در ادامه به بیان ویژگی های انتخاب نیروهای سرشماری پرداخت و گفت: حتی المقدور نیروهای با تجربه، با سواد، آگاه، با اخلاق، متعهد در سرشماری انتخاب شوند و کسانی که می خواهند همکاری کنند، می بایست هوش اجتماعی بالایی داشته باشند و تنها به سواد نباید تکیه کرد .
معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه و قائم مقام ستاد سرشماری گیلان نیز در این جلسه گفت: هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن پس از انجام مطالعات اولیه با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی در پاییز امسال همزمان با سراسر کشور در گیلان به دو شیوه اینترنتی و حضوری به اجرا در خواهد آمد.
وحید طیفوری به اهمیت بالای سرشماری اشاره کرد و افزود: این سرشماری از آن جهت دارای اهمیت است که اطلاعات و کیفیت آن می تواند مبنای بسیاری از تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها برای توسعه و آبادانی و توسعه کشور طی پنج تا ۱۰ سال آینده قرار گیرد.
در ادامه تعدای از اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص بالابردن کیفیت اجرای سرشماری در استان پرداختند.
هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن در گیلان در دو مرحله از سوم تا ۲۴ مهر به صورت اینترنتی و از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان ماه به صورت میدانی و با تبلت انجام می شود.

انتهای پیام /

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.