چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از استرس بی‌جهت به جامعه و بازار بپرهیزیم
    05 مهر 1397 - 11:48
    شناسه : 138764
    0

    استاندار گیلان در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در این شرایط حساس نباید به تولید کننده، بازار و جامعه استرس وارد کنیم.

    پ
    پ

    سالاری - از استرس بی‌جهت به جامعه و بازار بپرهیزیم - استاندار گیلان

    دکتر مصطفی سالاری در چهارمین نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد افزود: درخصوص احتکار و اختفاء کالا در استان مشکلی خاصی  وجود ندارد.

    استاندار گیلان بر ضرورت هوشمندسازی و نظارت سیستمی در انبارها خاطر نشان کرد: سامانه جامع انبارها‌ مشکلات مبارزه با قاچاق کالا را کاهش خواهد داد.

    وی با اشاره به ممنوعیت خروج کالاهای یارانه‌ای از مرز آستارا اظهار داشت: مراجعی که وظیفه کنترل و نظارت دارند وظایف خود را دقیق انجام دهند.

    نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه در امر مبارزه با قاچاق متناسب با شرایط روز تلاش کنیم افزود: کاهش بروکراسی اداری برای مقابله با تشخیص ومبارزاحتکار انجام شود.

    استاندار گیلان خواستار تلاش و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با قاچاق کالا و ارز شد و اظهار داشت: با نظارت و رصد درست فضایی خوب و با آرامش برای استان فراهم سازیم.

    در این نشست همچنین دستگاه‌های مرتبط به ارائه گزارش از اقدامات خود پرداختند.

    IMG 1556 - از استرس بی‌جهت به جامعه و بازار بپرهیزیم - استاندار گیلان

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.